Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Pupils have to solve their interpersonal conflicts usually a choice between two options - either to solve alone, escape, attack or negotiation with the adversary, or notify an adult conflict with the expectation that the conflict resolved for them. Out of the two options is peer mediation, based on independent, responsible and cooperative efforts to resolve the conflict. The aim of this chapter is to introduce peer mediation primarily as intellectual approach to conflict resolution in the school environment, familiar with its basic features as the method. Particular attention is devoted to the educational aspects of peer mediation with an emphasis on ethics education through experience. Conclusion chapter discusses the possibilities and limits of peer mediation and makes recommendations for further study and practice. (en)
- Žáci mají při řešení svých interpersonálních konfliktů obvykle na výběr mezi dvěma možnostmi - buď je řešit sami, únikem, útokem či vyjednáváním s protivníkem, nebo oznámit konflikt dospělému s očekáváním, že konflikt za ně vyřeší. Mimo obě možnosti stojí peer mediace, postavená na samostatné, zodpovědné a kooperativní snaze o vyřešení konfliktu. Cílem kapitoly je představit peer mediaci zejména jako myšlenkový přístup k řešení konfliktů ve školním prostředí, seznámit s jejími základními charakteristikami jako metody. Zvláštní pozornost je věnovaná výchovným aspektům peer mediace s důrazem na etickou výchovu prostřednictvím vlastní zkušenosti. Závěr kapitoly diskutuje možnosti a limity peer mediace a přináší doporučení pro její další zkoumání a praxi.
- Žáci mají při řešení svých interpersonálních konfliktů obvykle na výběr mezi dvěma možnostmi - buď je řešit sami, únikem, útokem či vyjednáváním s protivníkem, nebo oznámit konflikt dospělému s očekáváním, že konflikt za ně vyřeší. Mimo obě možnosti stojí peer mediace, postavená na samostatné, zodpovědné a kooperativní snaze o vyřešení konfliktu. Cílem kapitoly je představit peer mediaci zejména jako myšlenkový přístup k řešení konfliktů ve školním prostředí, seznámit s jejími základními charakteristikami jako metody. Zvláštní pozornost je věnovaná výchovným aspektům peer mediace s důrazem na etickou výchovu prostřednictvím vlastní zkušenosti. Závěr kapitoly diskutuje možnosti a limity peer mediace a přináší doporučení pro její další zkoumání a praxi. (cs)
|
Title
| - Peer mediation as an approach and method of resolving conflicts between pupils at school (en)
- Peer mediace jako přístup a metoda řešení konfliktů mezi žáky ve škole
- Peer mediace jako přístup a metoda řešení konfliktů mezi žáky ve škole (cs)
|
skos:prefLabel
| - Peer mediation as an approach and method of resolving conflicts between pupils at school (en)
- Peer mediace jako přístup a metoda řešení konfliktů mezi žáky ve škole
- Peer mediace jako přístup a metoda řešení konfliktů mezi žáky ve škole (cs)
|
skos:notation
| - RIV/61989592:15220/14:33141181!RIV15-MSM-15220___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989592:15220/14:33141181
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - mediation, peer mediation, conflict, pupil, school, education (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Mediace a reflexe jejích aktuálních trendů
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |