Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Příspěvek vychází z dílčích výsledků kvalitativního terénního šetření realizovaného výzkumným týmem v rámci projektu SGS %22Multikulturalismus v pedagogické praxi - rozvoj tolerantní nebo xenofobní společnosti%22. Cílem výzkumu je zachytit a popsat názory a postoje pedagogů k průřezovému tématu multikulturní výchova zavedenému v rámci reformy českého školství. Prezentujeme zde průběžná zjištění o významu, přínosu i negativech multikulturní výchovy z pohledu pedagogů působících na různých typech škol a polemizujeme s otázkou, zda multikulturní výchova přispívá k rozvoji tolerantní nebo xenofobní společnosti.
- Příspěvek vychází z dílčích výsledků kvalitativního terénního šetření realizovaného výzkumným týmem v rámci projektu SGS %22Multikulturalismus v pedagogické praxi - rozvoj tolerantní nebo xenofobní společnosti%22. Cílem výzkumu je zachytit a popsat názory a postoje pedagogů k průřezovému tématu multikulturní výchova zavedenému v rámci reformy českého školství. Prezentujeme zde průběžná zjištění o významu, přínosu i negativech multikulturní výchovy z pohledu pedagogů působících na různých typech škol a polemizujeme s otázkou, zda multikulturní výchova přispívá k rozvoji tolerantní nebo xenofobní společnosti. (cs)
- This article is based on inchoate but rudimentary results of an unfinished ongoing qualitative field study implemented by the research-team from SGS project Multiculturalism in educational practice - developing a tolerant or xenophobic society. The main goal of this research is to display and describe attitude of a Czech teachers towards a cross-cutting topic of multicultural education. Cross-cutting topics, including multicultural education, were launched as a part of a broader reform of a Czech educational system. Here, we present ongoing results of this research focusing mainly on opinions of teachers from different types of schools about a purpose, advantages and disadvantages or even flaws of multicultural education. Based on this we dispute if in reality multicultural education is helping create tolerant or xenophobic society. (en)
|
Title
| - Multikulturalismus ve školní praxi: náhled pedagogů
- Multikulturalismus ve školní praxi: náhled pedagogů (cs)
- Multiculturalism in pedagogical practice: Teachers' perspective (en)
|
skos:prefLabel
| - Multikulturalismus ve školní praxi: náhled pedagogů
- Multikulturalismus ve školní praxi: náhled pedagogů (cs)
- Multiculturalism in pedagogical practice: Teachers' perspective (en)
|
skos:notation
| - RIV/61989592:15210/14:33150807!RIV15-MSM-15210___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989592:15210/14:33150807
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - multicultural education, curricular reform, qualitative research, education (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Nová sociálna edukácia človeka III. Terapie v pomáhajúcich profesiách
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Prešovská univerzita v Prešove
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |