Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Workshop byl zaměřen na představení nových psychodiagnostických metod v poradenství a pedagogické psychologii. Účastníci se seznámili s pětifaktorovým osobnostním dotazníkem pro děti (FFPI-C), škálou sebepojetí u dětí Piers-Harris 2 (PHCSCS-2). Metody byly porovnány s Eysenckovým osobnostním dotazníkem pro děti (B-JEPI), škálou sebehodnocení školní úspěšnosti (SPAS) a pro objektivizaci vybraných charakteristik s testem pozornosti d2. Workshop byl zaměřen na práci s metodami a na interpretaci výsledků.
- Workshop byl zaměřen na představení nových psychodiagnostických metod v poradenství a pedagogické psychologii. Účastníci se seznámili s pětifaktorovým osobnostním dotazníkem pro děti (FFPI-C), škálou sebepojetí u dětí Piers-Harris 2 (PHCSCS-2). Metody byly porovnány s Eysenckovým osobnostním dotazníkem pro děti (B-JEPI), škálou sebehodnocení školní úspěšnosti (SPAS) a pro objektivizaci vybraných charakteristik s testem pozornosti d2. Workshop byl zaměřen na práci s metodami a na interpretaci výsledků. (cs)
- Workshop was aimed to the introduction of new psychodiagnostic methods in counseling and pedagogical psychology. Participants acquainted with the five-factor personality questionnaire for children (FFPI-C), Piers-Harris self-concept scale for children 2 (PHCSCS-2). Methods were compared with the Eysenck junior personality inventory (B-JEPI), school success self-esteem scale (SPAS) and for objecitive assessment of the selected personality characteristics with attention test d2. Workshop was aimed to practice assessment and interpretation of used methods. (en)
|
Title
| - Úvod k novým psychodiagnostickým metodám v poradenství a pedagogické psychologii
- Úvod k novým psychodiagnostickým metodám v poradenství a pedagogické psychologii (cs)
- Introduction to psychodiagnostic methods in counseling and pedagogical psychology (en)
|
skos:prefLabel
| - Úvod k novým psychodiagnostickým metodám v poradenství a pedagogické psychologii
- Úvod k novým psychodiagnostickým metodám v poradenství a pedagogické psychologii (cs)
- Introduction to psychodiagnostic methods in counseling and pedagogical psychology (en)
|
skos:notation
| - RIV/61989592:15210/13:33144826!RIV14-MSM-15210___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989592:15210/13:33144826
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - psychodiagnostic methods, self-concept, personality, PHCSCS-2, FFPI-C, B-JEPI, SPAS (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...ocetUcastnikuAkce
| |
http://linked.open...nichUcastnikuAkce
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/statKonaniAkce
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Obereignerů, Radko
- Reiterová, Eva
- Šucha, Matúš
- Orel, Miroslav
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/ukonceniAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |