Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Both complex approach and pro-active approach are necessarily to be applied in the education process. The basic principle of this approach is that the teacher treste his student with regard to student?s individual health aspects (his physical, mental, social,emotional, self-fulfillment-based and spiritual health) that he has to develop. He has to make a careful choice of various teaching methods so as to provide his student the best possible education (pro-active approach). At the same time, the teacher has to be minded of the fact that he can influence a specific health aspect of his student by choosing the appropriate method. Thus, dutiny the teaching process, the trachet has to make the effort to influence all health aspects of his students. (en)
- Celostní přístup spolu s proaktivním přístupem je žádoucí aplikovat i ve vyučovacím procesu. Základním principem tohoto přístupu je vnímání studenta z pohledu jeho složek zdraví (zdraví fyzické, mentální, sociální,emocionální, seberealizační, spirituální), které má učitel rozvíjet. Má promyšleně volit různé učební metody s cílem co nejvíce naučit (proaktivní přístup). Současně si uvědomovat, jak volbou metody ovlivní určitou složku zdraví. Tedy snažit se, aby ve své výuce ovlivňoval všechny složky zdraví studenta.
- Celostní přístup spolu s proaktivním přístupem je žádoucí aplikovat i ve vyučovacím procesu. Základním principem tohoto přístupu je vnímání studenta z pohledu jeho složek zdraví (zdraví fyzické, mentální, sociální,emocionální, seberealizační, spirituální), které má učitel rozvíjet. Má promyšleně volit různé učební metody s cílem co nejvíce naučit (proaktivní přístup). Současně si uvědomovat, jak volbou metody ovlivní určitou složku zdraví. Tedy snažit se, aby ve své výuce ovlivňoval všechny složky zdraví studenta. (cs)
|
Title
| - A holistic and proactive approach to teaching (en)
- Celostní a proaktivní přístup k výuce
- Celostní a proaktivní přístup k výuce (cs)
|
skos:prefLabel
| - A holistic and proactive approach to teaching (en)
- Celostní a proaktivní přístup k výuce
- Celostní a proaktivní přístup k výuce (cs)
|
skos:notation
| - RIV/61989592:15110/06:10224946!RIV12-MSM-15110___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989592:15110/06:10224946
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - teaching pyramid; health aspects; complex approach (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Forum scientiae et sapientiae
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |