About: Vnímání reklamy odbornou marketingovou veřejností     Goto   Sponge   Distinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Příspěvek se zabývá vnímáním reklamy marketingovými odborníky a je zpracován na základě realizovaného primárního dotazování. Posuzování bylo několik kategorií, které jsou významné z pohledu reklamního sdělení. Výsledky jsou posléze komparovány s obecně vykazovanými skutečnostmi vnímání reklamy.
  • Příspěvek se zabývá vnímáním reklamy marketingovými odborníky a je zpracován na základě realizovaného primárního dotazování. Posuzování bylo několik kategorií, které jsou významné z pohledu reklamního sdělení. Výsledky jsou posléze komparovány s obecně vykazovanými skutečnostmi vnímání reklamy. (cs)
  • The article deals with the problem how advertising is being perceived by marketing experts and has been elaborated on the base of primary questioning. Several categories which are important from point of view of advertising message were reviewed. Results are compared afterwards with perception of advertising in general. (en)
Title
  • Vnímání reklamy odbornou marketingovou veřejností
  • Perception of Advertising by Marketing Professionals (en)
  • Vnímání reklamy odbornou marketingovou veřejností (cs)
skos:prefLabel
  • Vnímání reklamy odbornou marketingovou veřejností
  • Perception of Advertising by Marketing Professionals (en)
  • Vnímání reklamy odbornou marketingovou veřejností (cs)
skos:notation
  • RIV/61989100:27510/08:00018478!RIV09-MSM-27510___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(GA402/05/0140), S
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 403572
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/61989100:27510/08:00018478
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Advertising; professional public; ads function; emotional response; social impact; economical impact. (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [AB69AE0B5BFA]
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Zlín
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Kulturní aspekty české a evropské reklamy
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Kauerová, Lenka
  • Mihoková, Martina
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
https://schema.org/isbn
  • 978-80-7318-672-2
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 27510
is http://linked.open...avai/riv/vysledek of
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 85 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software