Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Jedná se o jízdy schopný elektromobil, do jehož vývoje byly promítnuty technické a bezpečnostní požadavky, plynoucí z předpisů, směrnic EHK, ES. Při realizaci vývojových prací bylo přihlíženo i na problematiku designu a ergonomii tak, aby bylo dosaženo parametrů zajišťujících výhledy a doporučenou pozici řidiče.
- Jedná se o jízdy schopný elektromobil, do jehož vývoje byly promítnuty technické a bezpečnostní požadavky, plynoucí z předpisů, směrnic EHK, ES. Při realizaci vývojových prací bylo přihlíženo i na problematiku designu a ergonomii tak, aby bylo dosaženo parametrů zajišťujících výhledy a doporučenou pozici řidiče. (cs)
- It is an electric vehicle able to drive. In its development were reflected technical and security requirements resulting from regulations, directives ECE, EC. the issue of design and ergonomics was taken into account in development process so as to achieve the parameters providing projections and recommended position of the driver. (en)
|
Title
| - The first functional model of electric vehicle (en)
- první fukční vzorek elektromobilu
- první fukční vzorek elektromobilu (cs)
|
skos:prefLabel
| - The first functional model of electric vehicle (en)
- první fukční vzorek elektromobilu
- první fukční vzorek elektromobilu (cs)
|
skos:notation
| - RIV/61989100:27360/12:86083811!RIV13-TA0-27360___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...onomickeParametry
| - Jedná se o první vývojový stupeň, na jehož konci má vzniknout prototyp splňující veškeré technické a bezpečnostní požadavky, tak aby byla umožněna jeho malosériová výroba.
|
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989100:27360/12:86083811
|
http://linked.open...terniIdentifikace
| |
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open...vai/riv/kategorie
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - electric vehicle, battery managment, vehicle safety (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open.../licencniPoplatek
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...echnickeParametry
| - Jedná se o sportovní vozidlo s elektropohonem, který je v této vývojové fázi realizován pomocí dvou nízkootáčkových BLDC motorů, jejichž kroutící moment je přenášen přímo na poloosu. Bateriový box je umístěn podélně v centrální ose vozidla. Vozidlo má nezávislé zavěšení kol pomocí lichoběžníkových náprav. Nosná struktura rámu je řešena prostorovou příhradovou konstrukcí doplněnou pruty, které naznačují kontury výsledného designu.
|
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Klaus, Pavel
- Kulhánek, Jiří
- Tomčík, Petr
- Trojan, Radim
- Zbožínek, Vladimír
- Juránek, Martin
|
http://linked.open...avai/riv/vlastnik
| |
http://linked.open...itiJinymSubjektem
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |