Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Práce seznamuje se specifiky komunikace mezi českým učitelem a žákem-cizincem. Skutečnost, že školní prostředí formuje v žácích od počátku vzorovou představu vyjadřování, vedla k tomu, že jako výchozí materiály výzkumu byly zvoleny přepisy autentických výukových dialogů a záznamy rozhovorů vedených s učiteli doplněné o zúčastněné pozorování. Metodologickým východiskem je šetření kvalitativního charakteru, zvoleným designem pak jedna z nejvšestrannějších kvalitativních metod, a to tzv. zakotvená teorie. Důraz je kladen především na momenty a prvky, které školskou komunikaci podněcují (iniciátory) a které ji naopak brzdí (blokátory).
- Práce seznamuje se specifiky komunikace mezi českým učitelem a žákem-cizincem. Skutečnost, že školní prostředí formuje v žácích od počátku vzorovou představu vyjadřování, vedla k tomu, že jako výchozí materiály výzkumu byly zvoleny přepisy autentických výukových dialogů a záznamy rozhovorů vedených s učiteli doplněné o zúčastněné pozorování. Metodologickým východiskem je šetření kvalitativního charakteru, zvoleným designem pak jedna z nejvšestrannějších kvalitativních metod, a to tzv. zakotvená teorie. Důraz je kladen především na momenty a prvky, které školskou komunikaci podněcují (iniciátory) a které ji naopak brzdí (blokátory). (cs)
- This thesis is to become acquainted with communication among Czech teachers and foreign students. The reality that the school environment forms in students from the beginning an ideal notion of expression, has lead to transcriptions of authentic educational dialogues and records of interviews carried out with teachers supplemented with participating in observation being used as the main research materials. The research of a qualitative nature became the methodological basis, and design chosen was one of the most versatile qualitative methods, i.e. anchored theory. The emphasis is put in particular on the moments and items that incite the school communication (i.e. initiators) and those that hold it back (i.e. blockers). (en)
|
Title
| - Realizace výukového dialogu v odlišném sociokulturním a jazykovém prostředí
- Implementation of the educational dialogue in the different socioculture and language environment (en)
- Realizace výukového dialogu v odlišném sociokulturním a jazykovém prostředí (cs)
|
skos:prefLabel
| - Realizace výukového dialogu v odlišném sociokulturním a jazykovém prostředí
- Implementation of the educational dialogue in the different socioculture and language environment (en)
- Realizace výukového dialogu v odlišném sociokulturním a jazykovém prostředí (cs)
|
skos:notation
| - RIV/61988987:17450/09:A1000WPP!RIV10-MSM-17450___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61988987:17450/09:A1000WPP
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - qualitative research; grounded theory; individual (semistructured) interview; open coding; multiethnical communication at the school; pedagogical communication with a other-language pupil; mechanisms of understanding; barriers of communication (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Realizace výukového dialogu v odlišném sociokulturním a jazykovém prostředí
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |