Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Příspěvek se zabývá pojmem inovativního výukového prostředí, ukazuje specifikaci takového prostředí a roli učitele při jeho vytváření. Stručně vysvětluje i změny dalších komponent edu-kace při jejich vnoření do elektronického výukového prostředí. Inovativní výukové prostředí významně ovlivňuje způsob výuky, akceptuje a zvýrazňuje nové paradigma subjektově pojíma-ného modelu edukace s centrální úlohou žáka. Inovativní výukové prostředí vychází z informačních a komunikačních technologií, ale využívá je jako nástroje a ne jako cíle edu-kace. Stává se významnou základnou pro zefektivnění výuky.
- Příspěvek se zabývá pojmem inovativního výukového prostředí, ukazuje specifikaci takového prostředí a roli učitele při jeho vytváření. Stručně vysvětluje i změny dalších komponent edu-kace při jejich vnoření do elektronického výukového prostředí. Inovativní výukové prostředí významně ovlivňuje způsob výuky, akceptuje a zvýrazňuje nové paradigma subjektově pojíma-ného modelu edukace s centrální úlohou žáka. Inovativní výukové prostředí vychází z informačních a komunikačních technologií, ale využívá je jako nástroje a ne jako cíle edu-kace. Stává se významnou základnou pro zefektivnění výuky. (cs)
- The paper focuses on a concept of the innovative learning environment, specifies this envi-ronment, and shows a teacher?s role in forming it. Also changes of the other educational components in the environment are briefly described. By innovative learning environment the instructional styles are significantly affected. This environment accepts and emphasizes a new educational paradigm with a learner as a subject of education with his/her central role. Inno-vative learning environment arises from information and communication technology, however it uses ICT as a tool, not as a goal. That way ICT is used as a base for effective instruction. (en)
|
Title
| - Inovativní výukové prostředí
- Innovative Learning Environment (en)
- Inovativní výukové prostředí (cs)
|
skos:prefLabel
| - Inovativní výukové prostředí
- Innovative Learning Environment (en)
- Inovativní výukové prostředí (cs)
|
skos:notation
| - RIV/61988987:17450/08:A1000SIY!RIV10-MSM-17450___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61988987:17450/08:A1000SIY
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Innovative learning environment; e-learning; educational system; educational components; methodology (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Nová role učitele - Budoucnost učitelů ve světě práce v Moravskoslezském kraji
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Ostravská univerzita v Ostravě
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |