Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The model determines the attractiveness of the territory expressed the scope of supply centers as potential targets of commuting, which are centers of workplace. The attraction is the combined capacity of all work centers in a given time limit, coupled with the availability indicator of the availability of each of the targets of the %22source%22 community. By modeling the availability of time was considered only private transport. As crucial and sole factor to determine availability was under consideration the time needed to achieve the objective. (en)
- Model zjišťuje atraktivitu území vyjádřenou rozsahem nabídky potenciálních center jako cílů pohybu (dojížďky), jimiž jsou pracovištní centra. Atraktivitou území je pak součet kapacit všech pracovních center v daném limitu časové dostupnosti násobený ukazatelem dostupnosti každého jednotlivého cíle ze „zdrojové“ obce. Do modelování časové dostupnosti je uvažována pouze individuální automobilová doprava. Jako rozhodující a jediný faktor pro zjištění dostupnosti byl uvažován čas potřebný k dosažení cíle. Neuvažují se tedy další faktory, které ve skutečnosti mohou ovlivňovat volbu cíle, jako jsou například peněžní náklady na cestu.
- Model zjišťuje atraktivitu území vyjádřenou rozsahem nabídky potenciálních center jako cílů pohybu (dojížďky), jimiž jsou pracovištní centra. Atraktivitou území je pak součet kapacit všech pracovních center v daném limitu časové dostupnosti násobený ukazatelem dostupnosti každého jednotlivého cíle ze „zdrojové“ obce. Do modelování časové dostupnosti je uvažována pouze individuální automobilová doprava. Jako rozhodující a jediný faktor pro zjištění dostupnosti byl uvažován čas potřebný k dosažení cíle. Neuvažují se tedy další faktory, které ve skutečnosti mohou ovlivňovat volbu cíle, jako jsou například peněžní náklady na cestu. (cs)
|
Title
| - Modelování časových dostupností jako nástroj pro hodnocení dopravních záměrů
- Modeling time accessibility as a tool for evaluating transportation projects (en)
- Modelování časových dostupností jako nástroj pro hodnocení dopravních záměrů (cs)
|
skos:prefLabel
| - Modelování časových dostupností jako nástroj pro hodnocení dopravních záměrů
- Modeling time accessibility as a tool for evaluating transportation projects (en)
- Modelování časových dostupností jako nástroj pro hodnocení dopravních záměrů (cs)
|
skos:notation
| - RIV/60460709:41330/10:47759!RIV11-MSM-41330___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...onomickeParametry
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/60460709:41330/10:47759
|
http://linked.open...terniIdentifikace
| - 42300/fr Model atraktivity území
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - accessibility, transport, attractivity, job center, modeling, GIS (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...okalizaceVysledku
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...echnickeParametry
| - Toolbox ArcGIS v programovacím jazyce Python
|
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Franke, Daniel
- Maier, Karel
- Novotný, Vojtěch
|
http://linked.open...avai/riv/vlastnik
| |
http://linked.open...itiJinymSubjektem
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |