Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Chování českých spotřebitelů se vlivem globalizačních trendů stále rozvíjí. Důkazem toho jsou výsledky průzkumu kritérií, které zákazníci při rozhodování o nákupu nejvíce preferují. Znalost těchto preferencí vytváří v produkční sféře a v obchodě konkurenční výhodu a představují vlivné motivační i stimulační faktory efektivnosti obchodu. Článek byl zpracován v rámci VZ MSM 6046070906 „Ekonomika zdrojů českého zemědělství a jejich efektivní využívání v rámci multifunkčních zemědělskopotravinářských systémů“, Provozně ekonomické fakulty, České zemědělské univerzity v Praze.
- Chování českých spotřebitelů se vlivem globalizačních trendů stále rozvíjí. Důkazem toho jsou výsledky průzkumu kritérií, které zákazníci při rozhodování o nákupu nejvíce preferují. Znalost těchto preferencí vytváří v produkční sféře a v obchodě konkurenční výhodu a představují vlivné motivační i stimulační faktory efektivnosti obchodu. Článek byl zpracován v rámci VZ MSM 6046070906 „Ekonomika zdrojů českého zemědělství a jejich efektivní využívání v rámci multifunkčních zemědělskopotravinářských systémů“, Provozně ekonomické fakulty, České zemědělské univerzity v Praze. (cs)
- Due to globalization trends the behaviour of the Czech consumers has been constantly developing as evidenced by the results of different researches of criteria most preferred by the customers decisions related to food purchasing. The knowledge and understanding of these preferences represents not only the competitive advantage in production and retail but also very powerful motivational and incentive factors of efficiency of sales. This contribution was processed within the Research Project of MSM 6046070906 “The economy of Czech agricultural resources and their effective use within multifunctional agrifood systems“, Faculty of Economics and Management, Czech University of Life Sciences in Prague. (en)
|
Title
| - TENDENCE CHOVÁNÍ SPOTŘEBITELŮ PŘI NÁKUPU POTRAVIN
- TENDENCE CHOVÁNÍ SPOTŘEBITELŮ PŘI NÁKUPU POTRAVIN (cs)
- DETERMINATION OF CONSUMER BEHAVIOUR IN COURSE OF FOOD PURCHASING (en)
|
skos:prefLabel
| - TENDENCE CHOVÁNÍ SPOTŘEBITELŮ PŘI NÁKUPU POTRAVIN
- TENDENCE CHOVÁNÍ SPOTŘEBITELŮ PŘI NÁKUPU POTRAVIN (cs)
- DETERMINATION OF CONSUMER BEHAVIOUR IN COURSE OF FOOD PURCHASING (en)
|
skos:notation
| - RIV/60460709:41110/10:49926!RIV11-MSM-41110___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/60460709:41110/10:49926
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Customer, Retail, Competitive environment, Marketing (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Acta Universitatis Bohemiae Meridionales, The Scientific Journal for Economics, Management and Trade
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Turčínková, Jana
- Hes, Aleš
- Šálková, Daniela
|
http://linked.open...ain/vavai/riv/wos
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |