Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Paper is oriented to problems with relationship management with consumers (CRM) in frame strategic management. The paper is solving significance information and knowledge for efficient decision and definition strategy which leads to filling business aims. Relationship management with consumers is taken as business conception based on understanding customer values and formation long - term relationship. Understanding target market markets after presenting competitive advantage resources.Nex part is focused to utilization information and communication technology in organization and requirement their integration. CRM are make up as a one of possible tools which participate to sharpen achievement company. (en)
- Příspěvek je zaměřen na problematiku řízení vztahů se zákazníky (CRM) v rámci strategického řízení. Je zde řešena důležitost informací a znalostí pro efektivní rozhodování a definování strategií vedoucích k naplnění podnikových cílů. Řízení vztahu se zákazníky je pojato jako obchodní koncept založený na pochopení zákaznické hodnoty a budování dlouhodobých vztahů. Znalost cílových trhů pak představuje zdroj konkurenční výhody. Dále je pojednáno o využívání informačních a komunikačních technologií v organizaci a nutnosti jejich integrace. CRM řešení jsou představena jako jeden z možných nástrojů podílejících se na zvyšování výkonnosti podniku.
- Příspěvek je zaměřen na problematiku řízení vztahů se zákazníky (CRM) v rámci strategického řízení. Je zde řešena důležitost informací a znalostí pro efektivní rozhodování a definování strategií vedoucích k naplnění podnikových cílů. Řízení vztahu se zákazníky je pojato jako obchodní koncept založený na pochopení zákaznické hodnoty a budování dlouhodobých vztahů. Znalost cílových trhů pak představuje zdroj konkurenční výhody. Dále je pojednáno o využívání informačních a komunikačních technologií v organizaci a nutnosti jejich integrace. CRM řešení jsou představena jako jeden z možných nástrojů podílejících se na zvyšování výkonnosti podniku. (cs)
|
Title
| - CRM JAKO SOUČÁST STRATEGICKÉHO ŘÍZENÍ
- CRM AS A PART OF THE STRATEGIC MANAGEMENT (en)
- CRM JAKO SOUČÁST STRATEGICKÉHO ŘÍZENÍ (cs)
|
skos:prefLabel
| - CRM JAKO SOUČÁST STRATEGICKÉHO ŘÍZENÍ
- CRM AS A PART OF THE STRATEGIC MANAGEMENT (en)
- CRM JAKO SOUČÁST STRATEGICKÉHO ŘÍZENÍ (cs)
|
skos:notation
| - RIV/60460709:41110/07:23021!RIV08-MSM-41110___
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/60460709:41110/07:23021
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Customer Relationship Management (CRM), strategic management, competitive advantage, intellectual capital, knowledge management, information management, information systéme, information and communication technology, data warehouses, data mining (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Kala, Štěpán
- Vokáčová, Lucie
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |