About: CRM JAKO SOUČÁST STRATEGICKÉHO ŘÍZENÍ     Goto   Sponge   Distinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Paper is oriented to problems with relationship management with consumers (CRM) in frame strategic management. The paper is solving significance information and knowledge for efficient decision and definition strategy which leads to filling business aims. Relationship management with consumers is taken as business conception based on understanding customer values and formation long - term relationship. Understanding target market markets after presenting competitive advantage resources.Nex part is focused to utilization information and communication technology in organization and requirement their integration. CRM are make up as a one of possible tools which participate to sharpen achievement company. (en)
  • Příspěvek je zaměřen na problematiku řízení vztahů se zákazníky (CRM) v rámci strategického řízení. Je zde řešena důležitost informací a znalostí pro efektivní rozhodování a definování strategií vedoucích k naplnění podnikových cílů. Řízení vztahu se zákazníky je pojato jako obchodní koncept založený na pochopení zákaznické hodnoty a budování dlouhodobých vztahů. Znalost cílových trhů pak představuje zdroj konkurenční výhody. Dále je pojednáno o využívání informačních a komunikačních technologií v organizaci a nutnosti jejich integrace. CRM řešení jsou představena jako jeden z možných nástrojů podílejících se na zvyšování výkonnosti podniku.
  • Příspěvek je zaměřen na problematiku řízení vztahů se zákazníky (CRM) v rámci strategického řízení. Je zde řešena důležitost informací a znalostí pro efektivní rozhodování a definování strategií vedoucích k naplnění podnikových cílů. Řízení vztahu se zákazníky je pojato jako obchodní koncept založený na pochopení zákaznické hodnoty a budování dlouhodobých vztahů. Znalost cílových trhů pak představuje zdroj konkurenční výhody. Dále je pojednáno o využívání informačních a komunikačních technologií v organizaci a nutnosti jejich integrace. CRM řešení jsou představena jako jeden z možných nástrojů podílejících se na zvyšování výkonnosti podniku. (cs)
Title
  • CRM JAKO SOUČÁST STRATEGICKÉHO ŘÍZENÍ
  • CRM AS A PART OF THE STRATEGIC MANAGEMENT (en)
  • CRM JAKO SOUČÁST STRATEGICKÉHO ŘÍZENÍ (cs)
skos:prefLabel
  • CRM JAKO SOUČÁST STRATEGICKÉHO ŘÍZENÍ
  • CRM AS A PART OF THE STRATEGIC MANAGEMENT (en)
  • CRM JAKO SOUČÁST STRATEGICKÉHO ŘÍZENÍ (cs)
skos:notation
  • RIV/60460709:41110/07:23021!RIV08-MSM-41110___
http://linked.open.../vavai/riv/strany
  • 0;0
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • Z(MSM6046070904)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 415307
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/60460709:41110/07:23021
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Customer Relationship Management (CRM), strategic management, competitive advantage, intellectual capital, knowledge management, information management, information systéme, information and communication technology, data warehouses, data mining (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [59A02A9421C7]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Račkova dolina
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Nitra
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
  • Neuvedeno, 0
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Mladá veda 2007
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Kala, Štěpán
  • Vokáčová, Lucie
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre
https://schema.org/isbn
  • 978-80-8069-970-3
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 41110
is http://linked.open...avai/riv/vysledek of
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 107 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software