Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The paper focuses on the analysis of the questionnnaires which contain questions about consumer knowledge and awareness about the regional brands in the South Bohemia. The second part of this paper aims to consumers´ satisfaction with the settlement of the claims. The claims focused on the products and services with one of the regional brands in the South Bohemia: ?South bohemian tasted?, ?From our region?, ?Bohemian Forest ? original product (en)
- V rámci tohoto příspěvku jsem se konkrétně zaměřila na analýzu dotazníků, které se vztahují ke znalosti a povědomí spotřebitelů o regionálních značkách udílených v Jižních Čechách. Nedílnou součástí dotazníků bylo také zjistit, jak byli spotřebitelé spokojeni či nespokojeni s vyřízením reklamace produktů nebo služeb, které získaly jednu z regionálních značek - ?Chutná hezky. Jihočesky?, ?Z našeho regionu? a ?ŠUMAVA ? originální produkt??.
- V rámci tohoto příspěvku jsem se konkrétně zaměřila na analýzu dotazníků, které se vztahují ke znalosti a povědomí spotřebitelů o regionálních značkách udílených v Jižních Čechách. Nedílnou součástí dotazníků bylo také zjistit, jak byli spotřebitelé spokojeni či nespokojeni s vyřízením reklamace produktů nebo služeb, které získaly jednu z regionálních značek - ?Chutná hezky. Jihočesky?, ?Z našeho regionu? a ?ŠUMAVA ? originální produkt??. (cs)
|
Title
| - Regionální značky na území Jihočeského kraje a ochrana spotřebitele
- Regionální značky na území Jihočeského kraje a ochrana spotřebitele (cs)
- Regional brands in the South Bohemia and the consumer protection (en)
|
skos:prefLabel
| - Regionální značky na území Jihočeského kraje a ochrana spotřebitele
- Regionální značky na území Jihočeského kraje a ochrana spotřebitele (cs)
- Regional brands in the South Bohemia and the consumer protection (en)
|
skos:notation
| - RIV/60076658:12510/09:00011173!RIV10-MSM-12510___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/60076658:12510/09:00011173
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - regional brand; marketing research; claim (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Sborník z mezinárodní vědecké konference Inproforum 2009? Ekonomická krize - výzva pro regiony
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích. Ekonomická fakulta
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |