Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Tato kapitola se zabývá reklamou. Reklama představuje jeden z klíčových komponentů, který je nezbytný pro úspěšné fungování průmyslových podniků, nevládních organizací či politických stran. Soustředí se na formy, cíle a prostředky reklamních sdělení, které jsou nezbytné pro oslovení cílové skupiny. Znalost základních principů, na kterých je postavena reklama, nám pomáhá pochopit argumentaci reklamního sdělení a překonat překážky, které vznikají v jednotlivých segmentech trhu.
- Tato kapitola se zabývá reklamou. Reklama představuje jeden z klíčových komponentů, který je nezbytný pro úspěšné fungování průmyslových podniků, nevládních organizací či politických stran. Soustředí se na formy, cíle a prostředky reklamních sdělení, které jsou nezbytné pro oslovení cílové skupiny. Znalost základních principů, na kterých je postavena reklama, nám pomáhá pochopit argumentaci reklamního sdělení a překonat překážky, které vznikají v jednotlivých segmentech trhu. (cs)
- The chapter deals with advertising, which represents one of the important conditions of successful functioning of an industrial enterprise, non-governmental organisation or political parties. The attention is focused on forms, goals and means of advertising that are necessary for addressing the target groups. Being familiar with the basic modes of operation employed by advertising helps us to assess its argumentation and to overcome various obstacles arising from the respektive segments of the market. (en)
|
Title
| - Svět reklamy a člověk jako spotřebitel
- Svět reklamy a člověk jako spotřebitel (cs)
- The world of advertising and man as a consumer (en)
|
skos:prefLabel
| - Svět reklamy a člověk jako spotřebitel
- Svět reklamy a člověk jako spotřebitel (cs)
- The world of advertising and man as a consumer (en)
|
skos:notation
| - RIV/60076658:12410/14:43887761!RIV15-MSM-12410___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/60076658:12410/14:43887761
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Advertising - media literacy - civic education (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Hejtman, Pavel. Pavličíková Helena (Eds.): Spotřební společnost a její reflexe ve výuce společenských věd a výchovy k občanství
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |