Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Předložený přehledový článek se pokouší stručně shrnout současné přístupy k učební motivaci a poté se zaměřuje na specifika učební motivace vietnamských žáků. V přehledové části jsou připomenuty modely implicitní motivace, učebních cílů, atribuční a sebedeterminační teorie a kompetenční motivace. Specifika motivace vietnamských žáků jsou vztahována zejména ke zvláštnostem postavení tzv. první a druhé generace, k genderovým rozdílům a k otázkám asimilace.
- Předložený přehledový článek se pokouší stručně shrnout současné přístupy k učební motivaci a poté se zaměřuje na specifika učební motivace vietnamských žáků. V přehledové části jsou připomenuty modely implicitní motivace, učebních cílů, atribuční a sebedeterminační teorie a kompetenční motivace. Specifika motivace vietnamských žáků jsou vztahována zejména ke zvláštnostem postavení tzv. první a druhé generace, k genderovým rozdílům a k otázkám asimilace. (cs)
- The present review article attempts to summarize current approaches to learning motivation, and then focuses on specific learning motivation of Vietnamese students. The overview of the models of implicit motivation, learning goals, atributional theory, self-determination theory, and competence motivation is provided. Specifics of Vietnamese students? motivation are related in particular to the specificities of the social situation of so called the first and the second generation of immigrants, and to the gender differences and issues of assimilation. (en)
|
Title
| - Cultural differences in learning motivation of students - specific features of the Vietnamese culture. (en)
- Kulturní rozdíly v učební motivaci žáků - specifikum vietnamské kultury.
- Kulturní rozdíly v učební motivaci žáků - specifikum vietnamské kultury. (cs)
|
skos:prefLabel
| - Cultural differences in learning motivation of students - specific features of the Vietnamese culture. (en)
- Kulturní rozdíly v učební motivaci žáků - specifikum vietnamské kultury.
- Kulturní rozdíly v učební motivaci žáků - specifikum vietnamské kultury. (cs)
|
skos:notation
| - RIV/60076658:12410/13:43886065!RIV14-MSM-12410___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/60076658:12410/13:43886065
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - motivation, learning goals, self-determination, competence, Vietnamesestudents (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Stuchlíková, Iva
- Vokrojová, Nela
|
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |