Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Na učitele matematiky jsou v současné době kladeny zvýšené nároky z hlediska nových metod a forem práce, didaktické transformace, plánování kurikula apod. Stále však pociťujeme nedostatek publikací, které by jim byly vhodnou pomůckou. Globalizace se dotýká veškerého života, a tedy i vzdělávání. Očekáváme, že žák-absolvent základní školy bude vybaven kompetencemi, mezi něž mimo jiné patří také schopnost práce s počítačem (počítačová gramotnost). Od učitele matematiky očekáváme, že připraví svou výuku tak, aby u žáků dobře pěstoval matematickou gramotnost. Tato publikace ukazuje, že jednou z metod kvalitní práce učitele v hodinách matematiky je výuka podporovaná počítačem. Podává také hodnotící informace o pedagogické realitě v souvislosti se zaváděním technologií do výuky matematiky, zejména z hlediska evaluace vzdělávacích potřeb, výukových prostředí, výsledků vzdělávání a evaluace výuky.
- Na učitele matematiky jsou v současné době kladeny zvýšené nároky z hlediska nových metod a forem práce, didaktické transformace, plánování kurikula apod. Stále však pociťujeme nedostatek publikací, které by jim byly vhodnou pomůckou. Globalizace se dotýká veškerého života, a tedy i vzdělávání. Očekáváme, že žák-absolvent základní školy bude vybaven kompetencemi, mezi něž mimo jiné patří také schopnost práce s počítačem (počítačová gramotnost). Od učitele matematiky očekáváme, že připraví svou výuku tak, aby u žáků dobře pěstoval matematickou gramotnost. Tato publikace ukazuje, že jednou z metod kvalitní práce učitele v hodinách matematiky je výuka podporovaná počítačem. Podává také hodnotící informace o pedagogické realitě v souvislosti se zaváděním technologií do výuky matematiky, zejména z hlediska evaluace vzdělávacích potřeb, výukových prostředí, výsledků vzdělávání a evaluace výuky. (cs)
- Nowadays, we can notice increased demands regarding new methods, working forms, didactical transformations, curriculum planning which are placed on teachers . However, there is still a lack of suitable publications covering these topics. Globalisation influences everyday life and also education. We expect that graduates from elementary schools is quipped with many competences including computer literacy. On the other hand, we expect that mathematics teachers prepare their lessons in order to teach mathematical literacy well. This publication shows that one of the methods is the teaching supported by the use of computers. The book evaluate the teaching reality and transition process of the implementation of computers and new technologies into mathematics lessons. (en)
|
Title
| - Learning mathematics with computer (en)
- Učení matematiky s počítačem
- Učení matematiky s počítačem (cs)
|
skos:prefLabel
| - Learning mathematics with computer (en)
- Učení matematiky s počítačem
- Učení matematiky s počítačem (cs)
|
skos:notation
| - RIV/60076658:12410/13:43885018!RIV14-MSM-12410___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/60076658:12410/13:43885018
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - mathematical literacy; computer-assisted learning of mathematics (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Tlustý, Pavel
- Binterová, Helena
|
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |