Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Rodiče a učitelé dětí s hyperaktivitou a poruchou pozornosti (ADHD) zažívají ve svém životě vysokou míru stresu. Výchova hyperaktivního dítěte je zdrojem negativních pocitů a nutnosti zvládat náročné situace. Jak ukazují výzkumy, rodiče a učitelé jsou zároveň klíčovými osobami v terapii dětí. Z těchto dvou důvodů je potřebné, aby psychologická péče poskytovaná dětem s ADHD zahrnovala také jejich vychovatele a to nejen formou rodinných konzultací, ale také samostatné péče určené rodičům a učitelům. Proto si klademe otázku, jaké formy této péče se jeví jako efektivní a jaká témata by měla být do psychologické podpory zahrnuta.
- Rodiče a učitelé dětí s hyperaktivitou a poruchou pozornosti (ADHD) zažívají ve svém životě vysokou míru stresu. Výchova hyperaktivního dítěte je zdrojem negativních pocitů a nutnosti zvládat náročné situace. Jak ukazují výzkumy, rodiče a učitelé jsou zároveň klíčovými osobami v terapii dětí. Z těchto dvou důvodů je potřebné, aby psychologická péče poskytovaná dětem s ADHD zahrnovala také jejich vychovatele a to nejen formou rodinných konzultací, ale také samostatné péče určené rodičům a učitelům. Proto si klademe otázku, jaké formy této péče se jeví jako efektivní a jaká témata by měla být do psychologické podpory zahrnuta. (cs)
- Parents and teachers of children suffering Attention deficit/Hyperactivity Disorder (ADHD) experience high levels of stress in their lives. The care for hyperactive child is source of negative feelings and the need of dealing with demanding situation. At the same time, research shows that parents and teachers are key persons in children's therapy. For these two reasons, it is important to include teachers and parents into the psychological care for ADHD suffering children. Concerning the form of the therapy, we should offer not only family therapy but also special programs focused on parents and teachers. The question is which forms of the care are effective and what themes and subjects we should include in it. (en)
|
Title
| - Psychologická podpora vychovatelů dětí s ADHD
- Psychologická podpora vychovatelů dětí s ADHD (cs)
- Psychological support of Educators of Children sufferinG ADHD (en)
|
skos:prefLabel
| - Psychologická podpora vychovatelů dětí s ADHD
- Psychologická podpora vychovatelů dětí s ADHD (cs)
- Psychological support of Educators of Children sufferinG ADHD (en)
|
skos:notation
| - RIV/60076658:12410/11:43882678!RIV12-MSM-12410___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/60076658:12410/11:43882678
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - ADHD, parents, teachers, psychological care (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Sborník konference Evropské pedagogické fórum
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |