Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The contribution deals with application of art therapy in group work with children of 1. grade of basic school (6 - 11 years). The essential assumption of art therapy of this sort is the existence of analogy between person's art expression and his or her disorder of symptoms (the art expression is a metaphor). The aim of therapeutic process is a shift in children's art production, as this maturation is assumed to be a metaphor of the therapeutic change. The core of therapeutic process is realigning unconscious psychodynamic. This could finally contribute to subsiding of symptoms. The change of content, form and eventually other attributes of art expression, is related to modification of the acuteness of clienťs problems, and their impact of his/her experience of his/her problematic. This could contribute to the change of clienťs point of view. The process of overcoming of the developmental deficits in art production is very important in therapy of children. We will show art therapy process (en)
- Příspěvek je zaměřen na využití arteterapie při skupinové práci s dětmi 1. stupně ZŠ. Východiskem pro terapeutickou práci je v tomto případě předpoklad, že výtvarný projev lze považovat za podobenství poruchy a příznaků (je to v podstatě metaforická výpověď). Cílem arteterapeutického procesu u dětí je posun v jejich výtvarné produkci - tento posun je pak považován za metaforu terapeutického posunu. Při arteterapeutické práci jde o přestrukturování nevědomé psychodynamiky, což může v konečném efektu přispět k odeznění symptomů. Tím, že se mění obsah, forma, případně další atributy výtvarného projevu, mění se i význam naléhavosti osobní problematiky klienta a její dopad na jeho prožívání, což přispívá ke změně náhledu. V případě dětí je důležitý samotný proces tvorby a doplňování vývojových deficitů ve výtvarné produkci. Arteterapeutická práce bude doložena případem kazuistiky, na níž budou demonstrovány posuny ve výtvarném projevu.
- Příspěvek je zaměřen na využití arteterapie při skupinové práci s dětmi 1. stupně ZŠ. Východiskem pro terapeutickou práci je v tomto případě předpoklad, že výtvarný projev lze považovat za podobenství poruchy a příznaků (je to v podstatě metaforická výpověď). Cílem arteterapeutického procesu u dětí je posun v jejich výtvarné produkci - tento posun je pak považován za metaforu terapeutického posunu. Při arteterapeutické práci jde o přestrukturování nevědomé psychodynamiky, což může v konečném efektu přispět k odeznění symptomů. Tím, že se mění obsah, forma, případně další atributy výtvarného projevu, mění se i význam naléhavosti osobní problematiky klienta a její dopad na jeho prožívání, což přispívá ke změně náhledu. V případě dětí je důležitý samotný proces tvorby a doplňování vývojových deficitů ve výtvarné produkci. Arteterapeutická práce bude doložena případem kazuistiky, na níž budou demonstrovány posuny ve výtvarném projevu. (cs)
|
Title
| - Možnosti využití arteterapie u dětí mladšího školního věku
- Možnosti využití arteterapie u dětí mladšího školního věku (cs)
- Posibilities of application of art therapy in work with children (en)
|
skos:prefLabel
| - Možnosti využití arteterapie u dětí mladšího školního věku
- Možnosti využití arteterapie u dětí mladšího školního věku (cs)
- Posibilities of application of art therapy in work with children (en)
|
skos:notation
| - RIV/60076658:12410/05:00006425!RIV06-MSM-12410___
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/60076658:12410/05:00006425
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - art therapy; children oj younger school age (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Nové perspektivy v kognitivním a interkulturním vzdělávání: od předškolní výchovy k informační společnosti - mezinárodní pedagogická konference
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Mazehóová, Yvona
- Kouřilová, Jana
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
issn
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Centrum ekologického výzkumu a výchovy
|
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |