Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Považujeme za důležité, aby učitel svým jednáním a způsoby interakce se žáky facilitoval jejich potencionality. Vycházíme z Rheibergova (1989) obecného modelu motivace, který umožňuje diferencovat mezi incentivy specifickými pro činnost a incentivy, ježse týkají budoucích událostí. Z incentivů týkajících se prováděné činnosti diskutujeme flow a na bázi autodeterminační teorie vnitřní motivace a zájem. Pokud jde o intencivy vztahující se k výsledkům a následkům, zaměřujeme se zejména na vztahové normy. Flow, vnitřní motivace, zájem a orientace učitele na individuální vztahovou normu vedou k vytváření příznivého klimatu ve třídě, a tak umožňují rozvoj potencionalit žáků.
- We consider of crucial importance the facilitation of the students potentionalities by his or her teachers' behavior. We have analyzed how teachers' behavior infuenced the process and the outcomes of learning. We have started from Rheinberg (1989) general model of motivation that enables differentiation between activity specific incentives and incentives for future events. Activity specific incentives are mainly discussed from the point of flow, and both intrinsic motivation and interest in the sence ofSelf-Determination Theory - SDT. Incentives for future events are predominantly discussed from the viewpoint of reference norms, as the case may be teacher reference - norm orientation and its effects on student motivation and classroom climate. Individ ual reference - norm orientation leads to positive motivation change in the classroom. (en)
|
Title
| - Motivace a utváření klimatu třídy
- Motivace a utváření klimatu třídy (cs)
- Motivation and Classroom Climate (en)
|
skos:prefLabel
| - Motivace a utváření klimatu třídy
- Motivace a utváření klimatu třídy (cs)
- Motivation and Classroom Climate (en)
|
skos:notation
| - RIV/60076658:12410/03:00004564!RIV/2004/MSM/124104/N
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/60076658:12410/03:00004564
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - motivation, classroom klimate, flow, intrinsic motivation, SDT, reference-norm orientation (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Klima současné české školy-sbor. příspěvků z 11. konference ČPdS
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...ocetUcastnikuAkce
| |
http://linked.open...nichUcastnikuAkce
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Man, František
- Havelka, Petr
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Česká pedagogická společnost
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |