Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Social functions of young and old generation are specific and complementary. Adopt innovations and bring changes into the society is the function of young generation. Youth as the most sensitive part of the society flexibly react to actual social conditions. Therefore if we want to understand youth, we have to research society, if we want to see the future social development, we have to analyze youth. (en)
- Společenské funkce mladé a staré generace jsou specifické a komplementární. Funkcí mladé generace je osvojovat si inovace a vnášet do společnosti změny. Mládež jako nejsensitivnější část společnosti flexibilně reaguje na aktuální společenské podmínky. Proto chceme-li pochopit mládež, musíme zkoumat společnost, chceme-li poznat budoucí vývoj společnost,i musíme analyzovat mládež. Současná generace se odlišuje od předchozích generací, protože si osvojuje fenomény, které jsou v dosavadní lidské historii nové a kvalitativně odlišné. Ve svém úhrnu komputerizují společnost, vytvářejí informační společnost a digitalizují životní pole a životní styl. Odlišný přístup generací k novým technologiím vedl v devadesátých letech ke generační propasti, když mládež vytvářela kyberkulturu a starší generace žily v kultuře kontinuálně vytvářené po staletí.
- Společenské funkce mladé a staré generace jsou specifické a komplementární. Funkcí mladé generace je osvojovat si inovace a vnášet do společnosti změny. Mládež jako nejsensitivnější část společnosti flexibilně reaguje na aktuální společenské podmínky. Proto chceme-li pochopit mládež, musíme zkoumat společnost, chceme-li poznat budoucí vývoj společnost,i musíme analyzovat mládež. Současná generace se odlišuje od předchozích generací, protože si osvojuje fenomény, které jsou v dosavadní lidské historii nové a kvalitativně odlišné. Ve svém úhrnu komputerizují společnost, vytvářejí informační společnost a digitalizují životní pole a životní styl. Odlišný přístup generací k novým technologiím vedl v devadesátých letech ke generační propasti, když mládež vytvářela kyberkulturu a starší generace žily v kultuře kontinuálně vytvářené po staletí. (cs)
|
Title
| - Children and Youth at the Beginning of the Information Society (en)
- Děti a mládež na počátku informační společnosti
- Děti a mládež na počátku informační společnosti (cs)
|
skos:prefLabel
| - Children and Youth at the Beginning of the Information Society (en)
- Děti a mládež na počátku informační společnosti
- Děti a mládež na počátku informační společnosti (cs)
|
skos:notation
| - RIV/49234293:_____/09:#0000020!RIV11-MSM-49234293
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/49234293:_____/09:#0000020
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - youth; generation; senior; media; television; computer; internet; information society; cyber culture; cyber space (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Česko-Slovenská pediatrie
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
issn
| |
number of pages
| |