About: Regional brands and identity of regions     Goto   Sponge   Distinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Na zahraničních trzích vidíme trendy, které na jedné straně poukazují na růst množství globálních výrobků, které jsou vyráběny a distribuovány po celém světě a na druhé straně vidíme i trend opačný související s potřebou odlišení a odporem proti uniformitě. Každý region je spojen s určitými tradicemi a kulturou a má svoji identitu, o které se nediskutuje jenom v psychologii, ale i v médiích, marketingu a vědě. Regionální potraviny jsou nedílnou součástí českého kulturního dědictví a bylo by škoda toho nevyužít při rozvoji obchodu i ekonomiky a při posilování vztahů regionálních výrobců, obchodu i spotřebitelů. Tento článek se zabývá dílčími výzkumnými výsledky vztahujícími se k regionům a regionálním značkám a jejich podpoře s ohledem na informovanost spotřebitelů a malé a střední podnikání. Součástí článku je stručná teoretická rozprava ke zkoumané problematice.
  • Na zahraničních trzích vidíme trendy, které na jedné straně poukazují na růst množství globálních výrobků, které jsou vyráběny a distribuovány po celém světě a na druhé straně vidíme i trend opačný související s potřebou odlišení a odporem proti uniformitě. Každý region je spojen s určitými tradicemi a kulturou a má svoji identitu, o které se nediskutuje jenom v psychologii, ale i v médiích, marketingu a vědě. Regionální potraviny jsou nedílnou součástí českého kulturního dědictví a bylo by škoda toho nevyužít při rozvoji obchodu i ekonomiky a při posilování vztahů regionálních výrobců, obchodu i spotřebitelů. Tento článek se zabývá dílčími výzkumnými výsledky vztahujícími se k regionům a regionálním značkám a jejich podpoře s ohledem na informovanost spotřebitelů a malé a střední podnikání. Součástí článku je stručná teoretická rozprava ke zkoumané problematice. (cs)
  • There are trends of international markets that indicate the increase in the amount of global products which are manufactured and distributed worldwide but on the other hand there is also the opposite trend associated with the need for differentiation and resistance against uniformity. Each region is associated with certain traditions and culture, and has its identity, which is not discussed only in psychology, but also in the media, marketing and science. Regional foods are an integral part of Czech cultural heritage and it would be a shame not to take advantage of this fact for trade and economic development and regional producers, trade and consumers relations strengthening. This article deals with the partial research results relating to the regions and regional brands and their support with a view to consumers and small and medium business awareness. This article includes a brief theoretical debate to the issues examined. (en)
Title
  • Regional brands and identity of regions (en)
  • Regionální značky a identita regionů
  • Regionální značky a identita regionů (cs)
skos:prefLabel
  • Regional brands and identity of regions (en)
  • Regionální značky a identita regionů
  • Regionální značky a identita regionů (cs)
skos:notation
  • RIV/47813059:19520/13:#0002264!RIV14-MSM-19520___
http://linked.open...avai/predkladatel
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • O
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 102019
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/47813059:19520/13:#0002264
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • globalization; intercultural marketing; region; regional brands; SMEs; customer preferences (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [EE63354200DE]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Smolenice
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Trnava
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Marketing identity
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • STARZYCZNÁ, Halina
  • SÝKOROVÁ, Pavla
  • URBÁNEK, Jan
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Fakulta masmediální komunikace, Univerzita sv. Cyrila a Metoděje Trnava
https://schema.org/isbn
  • 978-80-8105-553-9
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 19520
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 112 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software