Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Na zahraničních trzích vidíme trendy, které na jedné straně poukazují na růst množství globálních výrobků, které jsou vyráběny a distribuovány po celém světě a na druhé straně vidíme i trend opačný související s potřebou odlišení a odporem proti uniformitě. Každý region je spojen s určitými tradicemi a kulturou a má svoji identitu, o které se nediskutuje jenom v psychologii, ale i v médiích, marketingu a vědě. Regionální potraviny jsou nedílnou součástí českého kulturního dědictví a bylo by škoda toho nevyužít při rozvoji obchodu i ekonomiky a při posilování vztahů regionálních výrobců, obchodu i spotřebitelů. Tento článek se zabývá dílčími výzkumnými výsledky vztahujícími se k regionům a regionálním značkám a jejich podpoře s ohledem na informovanost spotřebitelů a malé a střední podnikání. Součástí článku je stručná teoretická rozprava ke zkoumané problematice.
- Na zahraničních trzích vidíme trendy, které na jedné straně poukazují na růst množství globálních výrobků, které jsou vyráběny a distribuovány po celém světě a na druhé straně vidíme i trend opačný související s potřebou odlišení a odporem proti uniformitě. Každý region je spojen s určitými tradicemi a kulturou a má svoji identitu, o které se nediskutuje jenom v psychologii, ale i v médiích, marketingu a vědě. Regionální potraviny jsou nedílnou součástí českého kulturního dědictví a bylo by škoda toho nevyužít při rozvoji obchodu i ekonomiky a při posilování vztahů regionálních výrobců, obchodu i spotřebitelů. Tento článek se zabývá dílčími výzkumnými výsledky vztahujícími se k regionům a regionálním značkám a jejich podpoře s ohledem na informovanost spotřebitelů a malé a střední podnikání. Součástí článku je stručná teoretická rozprava ke zkoumané problematice. (cs)
- There are trends of international markets that indicate the increase in the amount of global products which are manufactured and distributed worldwide but on the other hand there is also the opposite trend associated with the need for differentiation and resistance against uniformity. Each region is associated with certain traditions and culture, and has its identity, which is not discussed only in psychology, but also in the media, marketing and science. Regional foods are an integral part of Czech cultural heritage and it would be a shame not to take advantage of this fact for trade and economic development and regional producers, trade and consumers relations strengthening. This article deals with the partial research results relating to the regions and regional brands and their support with a view to consumers and small and medium business awareness. This article includes a brief theoretical debate to the issues examined. (en)
|
Title
| - Regional brands and identity of regions (en)
- Regionální značky a identita regionů
- Regionální značky a identita regionů (cs)
|
skos:prefLabel
| - Regional brands and identity of regions (en)
- Regionální značky a identita regionů
- Regionální značky a identita regionů (cs)
|
skos:notation
| - RIV/47813059:19520/13:#0002264!RIV14-MSM-19520___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/47813059:19520/13:#0002264
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - globalization; intercultural marketing; region; regional brands; SMEs; customer preferences (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - STARZYCZNÁ, Halina
- SÝKOROVÁ, Pavla
- URBÁNEK, Jan
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Fakulta masmediální komunikace, Univerzita sv. Cyrila a Metoděje Trnava
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |