Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The primary research of CRM shows at the select segment of services in frames of SMEs in Czech Republic, that customer relationship management is not new idea. The research contributes to identification of principal problem sphere and confirmed the positives of launch mentioned method in practice also, although some firms have been highlight on it that CRM did not brought prospective results to them since. (en)
- Primární výzkum CRM byl zaměřen na segment služeb malých a středních firem v České republice, pro které není řízení vztahů se zákazníky novinkou. Výzkum přispívá k identifikaci klíčových problémů a potvrzuje přínos metody v praxi, přestože v některých firmách CRM prozatím nepřineslo očekávané výsledky.
- Primární výzkum CRM byl zaměřen na segment služeb malých a středních firem v České republice, pro které není řízení vztahů se zákazníky novinkou. Výzkum přispívá k identifikaci klíčových problémů a potvrzuje přínos metody v praxi, přestože v některých firmách CRM prozatím nepřineslo očekávané výsledky. (cs)
|
Title
| - CRM a jeho aplikace v segmentu MSP v oblasti služeb.
- The CRM and its Application in the SMEs in the Segment of Services (en)
- CRM a jeho aplikace v segmentu MSP v oblasti služeb. (cs)
|
skos:prefLabel
| - CRM a jeho aplikace v segmentu MSP v oblasti služeb.
- The CRM and its Application in the SMEs in the Segment of Services (en)
- CRM a jeho aplikace v segmentu MSP v oblasti služeb. (cs)
|
skos:notation
| - RIV/47813059:19520/07:#0000053!RIV08-GA0-19520___
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/47813059:19520/07:#0000053
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - customer relationship management, services, SMEs (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Ekonomická teória a prax - dnes a zajtra II.
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Pellešová, Pavlína
- Starzyczná, Halina
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici. Ekonomická fakulta
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |