Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - V této kapitole je představena případová studie učitelky, která vytvořila a realizuje školní vzdělávací program v oboru Chemie na gymnáziu. Analýzy se týkají především cílové a obsahové dimenze kurikula. Při analýzách cílové dimenze kurikula se zaměřujeme na to, jak učitelka pojímá klíčové kompetence a dále přírodovědnou gramotnost jako očekávaný výstup. Při analýzách obsahové dimenze kurikula jde o to zjistit, jak učitelka přistupuje k problematice transformace obsahu a strukturování obsahu. V závěru kapitoly jsou otevřeny některé aktuální problémy týkající se tvorby a realizace kurikula chemie v kontextu přírodovědného vzdělávání.
- V této kapitole je představena případová studie učitelky, která vytvořila a realizuje školní vzdělávací program v oboru Chemie na gymnáziu. Analýzy se týkají především cílové a obsahové dimenze kurikula. Při analýzách cílové dimenze kurikula se zaměřujeme na to, jak učitelka pojímá klíčové kompetence a dále přírodovědnou gramotnost jako očekávaný výstup. Při analýzách obsahové dimenze kurikula jde o to zjistit, jak učitelka přistupuje k problematice transformace obsahu a strukturování obsahu. V závěru kapitoly jsou otevřeny některé aktuální problémy týkající se tvorby a realizace kurikula chemie v kontextu přírodovědného vzdělávání. (cs)
- This chapter presented a case study of a teacher who developed and implemented school educational program in Chemistry at the grammar school (special type of high school). Analyses relate primarily to the target dimension and content of the curriculum, we focus on how the teacher sees the core competencies and scientific literacy as the expected output. When analyzing the content dimension of the curriculum goes on to find out how the teacher approaches the problem of transforming the content and structuring content. At the end of chapters are open to some current issues concerning the creation and implementation of curriculum of chemistry in the context of science education. (en)
|
Title
| - Case Study - Chemistry in the context of science education (en)
- Případová studie - chemie v kontextu přírodovědného vzdělávání
- Případová studie - chemie v kontextu přírodovědného vzdělávání (cs)
|
skos:prefLabel
| - Case Study - Chemistry in the context of science education (en)
- Případová studie - chemie v kontextu přírodovědného vzdělávání
- Případová studie - chemie v kontextu přírodovědného vzdělávání (cs)
|
skos:notation
| - RIV/44555601:13430/11:43879473!RIV12-MSM-13430___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/44555601:13430/11:43879473
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Curriculum, grammar school (special type of high school), chemistry, target dimensions of curriculum, curriculum content dimension, science education, content transformation (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Kurikulární reforma na gymnáziích: případové studie tvorby kurikula.
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Škoda, Jiří
- Doulík, Pavel
|
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Výzkumný ústav pedagogický
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |