About: Attitude to Advertising as its Social Effecta     Goto   Sponge   Distinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Tento článek se zabývá postojem k reklamě jakožto nejvíce dominantnímu nástroji marketingové komunikace. Reklama a postoj k ní jistě silně ovlivňuje sociální chování a vztahy mezi lidmi. Zde uvádíme výsledky empirického šetření realizovaného na vybrané skupině respondentů se středoškolským a vysokoškolským vzděláním do 50 let věku. Analýza uvádí rozměry a obsah jeho afektivní komponenty této skupiny postoje vůči reklamě. Reklama je vnímána jako součást současného života jako nutná samozřejmost také s řadou negativních konotací. Postoj této skupiny lidí může být charakterizována jako ambivalentní se zřejmými prvky stylizace, většina respondentů deklaruje vlastní nezávislost na reklamě a vylučují ovlivnění reklamou v jejich spotřebním chování a rozhodovacích procesech.
  • Tento článek se zabývá postojem k reklamě jakožto nejvíce dominantnímu nástroji marketingové komunikace. Reklama a postoj k ní jistě silně ovlivňuje sociální chování a vztahy mezi lidmi. Zde uvádíme výsledky empirického šetření realizovaného na vybrané skupině respondentů se středoškolským a vysokoškolským vzděláním do 50 let věku. Analýza uvádí rozměry a obsah jeho afektivní komponenty této skupiny postoje vůči reklamě. Reklama je vnímána jako součást současného života jako nutná samozřejmost také s řadou negativních konotací. Postoj této skupiny lidí může být charakterizována jako ambivalentní se zřejmými prvky stylizace, většina respondentů deklaruje vlastní nezávislost na reklamě a vylučují ovlivnění reklamou v jejich spotřebním chování a rozhodovacích procesech. (cs)
  • The article covers the attitude to advertising as the most dominant tool of marketing communication. Advertising and attitude to it certainly strongly influence the social behaviour and relationships between people. Here, we present the results of an empirical survey implemented on a selected group of respondents with secondary and university education under 50 years of age. The analysis presents dimensions and content namely of the affective component of this group’s attitude towards advertising. Advertising is perceived as part of the present life, as a necessary commonplace also with a number of negative connotations. The attitude of this group of people can be characterized as ambivalent with obvious elements of stylization; most of the respondents declare their own independence on advertising, they exclude their consumption behaviour and decision-making processes to be influenced by advertising. (en)
Title
  • Attitude to Advertising as its Social Effecta (en)
  • Postoj k reklamě jako její sociální efekt
  • Postoj k reklamě jako její sociální efekt (cs)
skos:prefLabel
  • Attitude to Advertising as its Social Effecta (en)
  • Postoj k reklamě jako její sociální efekt
  • Postoj k reklamě jako její sociální efekt (cs)
skos:notation
  • RIV/26138077:_____/11:#0000217!RIV12-MSM-26138077
http://linked.open...avai/predkladatel
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • N
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
  • 2
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 221915
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/26138077:_____/11:#0000217
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Attitude to Advertising; Social Effect; Marketing Communication; Influencing by Advertising (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...odStatuVydavatele
  • SK - Slovenská republika
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [A97BF65BA417]
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Communication Today
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...v/svazekPeriodika
  • 2
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Petrová, Iva
issn
  • 1338-130X
number of pages
is http://linked.open...avai/riv/vysledek of
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software