Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Vývoj nových pohonných jednotek vyžaduje použití soudobých výpočtových modelů již v prvních fázích návrhu. Metoda konečných prvků (FEM) se osvědčuje pro dynamické výpočty velkých mechanických struktur ve frekvenční i časové doméně, adekvátní modelování interakce substruktur spalovacích motorů je však zpravidla obtížné. Vhodnějším prostředkem pro simulaci složitých soustav těles jsou multi-body systémy (MBS), do nichž je však potřeba modely FEM konvertovat a tím řádově snížit počet stupňů volnosti. Speciiální přístup vyžaduje rovněž modelování hydrodynamických kluzných ložisek. Virtuální motor, jehož centrální modul řeší interakci klikového mechanismu a bloku motoru, je vyvíjen na bázi prostředí ANSYS a ADAMS. Pro verifikaci výpočtových modelů je aplikována laserová měřící technika. Všechny výpočty simulace a měření jsou provedena na vznětovém vidlicovém osmiválcovém motoru a na vznětovém řadovém šestiválcovém motoru.
- Vývoj nových pohonných jednotek vyžaduje použití soudobých výpočtových modelů již v prvních fázích návrhu. Metoda konečných prvků (FEM) se osvědčuje pro dynamické výpočty velkých mechanických struktur ve frekvenční i časové doméně, adekvátní modelování interakce substruktur spalovacích motorů je však zpravidla obtížné. Vhodnějším prostředkem pro simulaci složitých soustav těles jsou multi-body systémy (MBS), do nichž je však potřeba modely FEM konvertovat a tím řádově snížit počet stupňů volnosti. Speciiální přístup vyžaduje rovněž modelování hydrodynamických kluzných ložisek. Virtuální motor, jehož centrální modul řeší interakci klikového mechanismu a bloku motoru, je vyvíjen na bázi prostředí ANSYS a ADAMS. Pro verifikaci výpočtových modelů je aplikována laserová měřící technika. Všechny výpočty simulace a měření jsou provedena na vznětovém vidlicovém osmiválcovém motoru a na vznětovém řadovém šestiválcovém motoru. (en)
- Vývoj nových pohonných jednotek vyžaduje použití soudobých výpočtových modelů již v prvních fázích návrhu. Metoda konečných prvků (FEM) se osvědčuje pro dynamické výpočty velkých mechanických struktur ve frekvenční i časové doméně, adekvátní modelování interakce substruktur spalovacích motorů je však zpravidla obtížné. Vhodnějším prostředkem pro simulaci složitých soustav těles jsou multi-body systémy (MBS), do nichž je však potřeba modely FEM konvertovat a tím řádově snížit počet stupňů volnosti. Speciiální přístup vyžaduje rovněž modelování hydrodynamických kluzných ložisek. Virtuální motor, jehož centrální modul řeší interakci klikového mechanismu a bloku motoru, je vyvíjen na bázi prostředí ANSYS a ADAMS. Pro verifikaci výpočtových modelů je aplikována laserová měřící technika. Všechny výpočty simulace a měření jsou provedena na vznětovém vidlicovém osmiválcovém motoru a na vznětovém řadovém šestiválcovém motoru. (cs)
|
Title
| - Analýza dynamiky vznětivých motorů pomocí Multi-Body systému (cs)
- Multi-Body Analysis of Diesel Engine Dynamics
- Multi-Body Analysis of Diesel Engine Dynamics (en)
|
skos:prefLabel
| - Analýza dynamiky vznětivých motorů pomocí Multi-Body systému (cs)
- Multi-Body Analysis of Diesel Engine Dynamics
- Multi-Body Analysis of Diesel Engine Dynamics (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216305:26210/04:PU48438!RIV/2005/GA0/262105/N
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216305:26210/04:PU48438
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - FEM, MBS, powertrain, Diesel engine dynamic, crankshaft, bearing, damper (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - XXXV. mezinárodní konference kateder a pracovišť spalovacích motorů českých a slovenských vysokých škol
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Novotný, Pavel
- Píštěk, Václav
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |