Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Prezentovaný text se zabývá problematikou hodnot jedinců s poruchami chování v období dospívání (ve věku 10–19 let), v kontextu inkluze (resp. inkluzivního vzdělávání). Pojednává se zde o tom, jak se patologie hodnot, mohou stát bariérami ve vzdělávání u jedinců s poruchami chování. Dále jsou v textu analyzovány vybrané hodnoty (pomocí Rokeachova testu hodnot) v souboru dospívajících jedinců s poruchami chování. Získané výsledky jsou následně porovnávány s dospívajícími jedinci bez poruch chování. Cílem výzkumu bylo zjistit a popsat, zda se vyskytují ve vybraných hodnotách rozdíly (mezi adolescenty s poruchami a bez poruch chování). Na základě uvedených zjištění jsou na závěr uvedeny možnosti využití Rokeachova testu hodnot v praxi.
- Prezentovaný text se zabývá problematikou hodnot jedinců s poruchami chování v období dospívání (ve věku 10–19 let), v kontextu inkluze (resp. inkluzivního vzdělávání). Pojednává se zde o tom, jak se patologie hodnot, mohou stát bariérami ve vzdělávání u jedinců s poruchami chování. Dále jsou v textu analyzovány vybrané hodnoty (pomocí Rokeachova testu hodnot) v souboru dospívajících jedinců s poruchami chování. Získané výsledky jsou následně porovnávány s dospívajícími jedinci bez poruch chování. Cílem výzkumu bylo zjistit a popsat, zda se vyskytují ve vybraných hodnotách rozdíly (mezi adolescenty s poruchami a bez poruch chování). Na základě uvedených zjištění jsou na závěr uvedeny možnosti využití Rokeachova testu hodnot v praxi. (cs)
- The presented text deals with the issue of the preferences of values in individuals with behavioral disorders during adolescence (aged 10–19), in the context of inclusion (inclusive education). Specifically it deals, how the pathology of values can become barriers to learning for adolescents with behavioral diorders. In this text we analyzed the preferences of values (with Rokeach values hierarchy test) in the adolescents with behavioral disorders. These results were subsequently compared with adolescents without behavioral disorders. The aim was to identify and describe differencies in values of both samples. We also mentioned the possibility of using Rokeach values test in practice. (en)
|
Title
| - Postoje a hodnoty adolescentů s poruchami chování jako bariéry inkluze
- Postoje a hodnoty adolescentů s poruchami chování jako bariéry inkluze (cs)
- Attitudes and Values Of Adolescents with Behavioral Disorders as Barrriers of Inclusion (en)
|
skos:prefLabel
| - Postoje a hodnoty adolescentů s poruchami chování jako bariéry inkluze
- Postoje a hodnoty adolescentů s poruchami chování jako bariéry inkluze (cs)
- Attitudes and Values Of Adolescents with Behavioral Disorders as Barrriers of Inclusion (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216224:14410/13:00072966!RIV14-MSM-14410___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216224:14410/13:00072966
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Barriers; Adolescence; Values; Inclusion; Integration; Pathology of Values; Behavioral Disorders; Attitudes; Rokeach Values Test (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Aktéři školní inkluze. School Inclusion Actors.
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |