About: Analýza podpůrných opatření pro integrovaného žáka s narušenou komunikační schopností v České republice     Goto   Sponge   Distinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • This paper is devoted to children with speech impairment who attend regular elementary school in the Czech Republic. As part of the research, whose preliminary results are summarized in the text, these students were tracked supportive measures used for meeting their special educational needs. A student with a communication disorder that has been integrated in the elementary school needs to educate in his speech took place appropriate interventions are implemented appropriate teaching methods accepting student individuality, his skills and experience leading to the possibility of success in teaching in the communication process. Emphasis should be put on the methodological support of his teachers and the availability of counseling services for the child and his family at home or school, the student attends or directly to her. (en)
  • Předkládaný článek se věnuje problematice žáků s narušenou komunikační schopností, kteří navštěvují běžnou základní školu v České republice. V rámci výzkumného šetření, jehož dílčí výsledky jsou v textu shrnuty, byla u těchto žáků sledována podpůrná opatření využívaná pro naplňování jejich speciálních vzdělávacích potřeb. Žák s narušenou komunikační schopností, který byl integrován na základní školu, potřebuje, aby při jeho edukaci probíhala vhodná logopedická intervence, byly zaváděny vhodné výukové metody akceptující žákovu individualitu, jeho schopnosti a možnosti vedoucí k prožitku úspěchu ve výuce i v komunikačním procesu. Důraz by měl být kladen i na metodickou podporu jeho vyučujících a dostupnost poradenských služeb pro dítě i jeho rodinu v místě bydliště nebo základní školy, kterou žák navštěvuje, případně přímo na ní.
  • Předkládaný článek se věnuje problematice žáků s narušenou komunikační schopností, kteří navštěvují běžnou základní školu v České republice. V rámci výzkumného šetření, jehož dílčí výsledky jsou v textu shrnuty, byla u těchto žáků sledována podpůrná opatření využívaná pro naplňování jejich speciálních vzdělávacích potřeb. Žák s narušenou komunikační schopností, který byl integrován na základní školu, potřebuje, aby při jeho edukaci probíhala vhodná logopedická intervence, byly zaváděny vhodné výukové metody akceptující žákovu individualitu, jeho schopnosti a možnosti vedoucí k prožitku úspěchu ve výuce i v komunikačním procesu. Důraz by měl být kladen i na metodickou podporu jeho vyučujících a dostupnost poradenských služeb pro dítě i jeho rodinu v místě bydliště nebo základní školy, kterou žák navštěvuje, případně přímo na ní. (cs)
Title
  • Analýza podpůrných opatření pro integrovaného žáka s narušenou komunikační schopností v České republice
  • Analýza podpůrných opatření pro integrovaného žáka s narušenou komunikační schopností v České republice (cs)
  • Analysis of support for integrated pupils with impaired communication ability in the Czech Republic (en)
skos:prefLabel
  • Analýza podpůrných opatření pro integrovaného žáka s narušenou komunikační schopností v České republice
  • Analýza podpůrných opatření pro integrovaného žáka s narušenou komunikační schopností v České republice (cs)
  • Analysis of support for integrated pupils with impaired communication ability in the Czech Republic (en)
skos:notation
  • RIV/00216224:14410/12:00064188!RIV13-MSM-14410___
http://linked.open...avai/predkladatel
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • S
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
  • 2
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 122497
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/00216224:14410/12:00064188
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • student with impaired communication abilities; integration; inclusion; support measures; consulting services (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...odStatuVydavatele
  • SK - Slovenská republika
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [901325F59978]
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Špeciálny pedagóg : časopis pre špeciálnopedagogickú teóriu a prax
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...v/svazekPeriodika
  • roč. 1
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Sychrová, Pavla
issn
  • 1338-6670
number of pages
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 14410
is http://linked.open...avai/riv/vysledek of
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 112 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software