About: Škola je náš společný svět : Fenomenologická analýza významu výpovědí romských dětí     Goto   Sponge   Distinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Research carried out in the present project is the third part of the follow-up research project mapping the relationship of Roma children and schools. The first two parts, Analysis of training needs of Roma pupils I. and II. (10186/2009-6 and 8555-37/2010-27), subtitled %22Barriers to the education of Roma children%22, were aimed by the mean of the phenomenological analysis of the testimony of Roma children on the theme %22school%22 to contribute to a more sophisticated description of these barriers and to answer the question %22what specifically prevents Roma children successfully navigate school education”. This third part is to try to get from the actual interviews as possible complete picture of %22School%22. So should describe all the meanings which the concept of school for these children may acquire. Analysis of the experiences of Roma children were confronted with the interview with special teacher from the same school. On of the outputs was also a comparison of their idea of the perfect school. (en)
  • Výzkum realizovaný v stávajícím projektu je již třetí navazující částí výzkumného záměru mapujícího vztah romských dětí a školy. Dvě první části, Analýza vzdělávacích potřeb romských žáků I. a II. (10186/2009-6 a 8555-37/2010-27), s podtitulem „Bariéry ve vzdělávání romských dětí“, měly za cíl pomocí fenomenologické analýzy romských výpovědi dětí na téma „škola“ přispět k propracovanějšímu popisu těchto bariér a odpovědět na otázku „co konkrétně brání romským dětem“ úspěšně procházet školním vzděláním. Tato třetí část se má pokusit z realizovaných rozhovorů získat co nejcelistvější obraz „školy“. Tedy má popsat všechny významy, kterých pojem škola pro tyto děti může nabývat. Analýza výpovědí romských dětí byla konfrontována s výpovědí speciální pedagožky ze stejné ZŠ, výstupem výzkmu byla i jejich představa o ideální škole.
  • Výzkum realizovaný v stávajícím projektu je již třetí navazující částí výzkumného záměru mapujícího vztah romských dětí a školy. Dvě první části, Analýza vzdělávacích potřeb romských žáků I. a II. (10186/2009-6 a 8555-37/2010-27), s podtitulem „Bariéry ve vzdělávání romských dětí“, měly za cíl pomocí fenomenologické analýzy romských výpovědi dětí na téma „škola“ přispět k propracovanějšímu popisu těchto bariér a odpovědět na otázku „co konkrétně brání romským dětem“ úspěšně procházet školním vzděláním. Tato třetí část se má pokusit z realizovaných rozhovorů získat co nejcelistvější obraz „školy“. Tedy má popsat všechny významy, kterých pojem škola pro tyto děti může nabývat. Analýza výpovědí romských dětí byla konfrontována s výpovědí speciální pedagožky ze stejné ZŠ, výstupem výzkmu byla i jejich představa o ideální škole. (cs)
Title
  • Škola je náš společný svět : Fenomenologická analýza významu výpovědí romských dětí
  • Škola je náš společný svět : Fenomenologická analýza významu výpovědí romských dětí (cs)
  • School is our common World : Phenomenological Analysis of Meaning in the statements of Roma Children texts (en)
skos:prefLabel
  • Škola je náš společný svět : Fenomenologická analýza významu výpovědí romských dětí
  • Škola je náš společný svět : Fenomenologická analýza významu výpovědí romských dětí (cs)
  • School is our common World : Phenomenological Analysis of Meaning in the statements of Roma Children texts (en)
skos:notation
  • RIV/00216224:14410/12:00064175!RIV13-MSM-14410___
http://linked.open...avai/predkladatel
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • Z(MSM0021622443)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 168291
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/00216224:14410/12:00064175
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Roma children; Education; Social pedagogy; Phenomenology (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [54674D2F6810]
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Brno
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
  • Sociálně pedagogický výzkum
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Aktivizace sociálně znevýhodněných skupin v pedagogické praxi a výzkumu
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Strobachová, Barbara
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • MUNIPRESS
https://schema.org/isbn
  • 9788021060302
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 14410
is http://linked.open...avai/riv/vysledek of
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software