About: How to fortify teachers´ professional skills and their responsibility     Goto   Sponge   Distinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • The publication summarizes the results of sub-activity %22Creating a categorized database of examples of electronic quality management%22 of the project %22Self-evaluation - SELF-EVALUATION – Creation of the system and support for schools in the self-evaluation field %22 (2009-2012). It brings new knowledge about the phenomenon of self-evaluation as it shows how the self-evaluation is actually being implemented in the Czech school practices. In the theoretical part of the book the self-evaluation is set into the context of other processes supporting quality, the implementation of self-evaluation process is explained as an integral part of the quality care of school. Further the phase and technology of self-evaluation is described. In the following part of the publication the self-evaluation is seen as a specific process of change management. (en)
  • Publikace shrnuje výsledky aktivity „Vytvoření kategorizované elektronické databáze příkladů řízení kvality“ realizované v rámci projektu „AUTOEVALUACE – Vytváření systému a podpora škol v oblasti vlastního hodnocení aneb Cesta ke kvalitě“ (2009–2012). Přináší nové poznatky o fenoménu autoevaluace tím, že ukazuje, jak je autoevaluace v české školní praxi skutečně realizována. V teoretickém úvodu publikace je autoevaluace zasazena do kontextu dalších procesů podporujících kvalitu, realizace autoevaluačních procesů je vysvětlena jako nedílná součást péče o kvalitu školy. Následně jsou popsány fáze a technologie autoevaluace. V další části publikace je na autoevaluaci nahlíženo jako na specifický proces řízení změny. Empirické poznatky o začleňování autoevaluačních procesů do práce českých škol jsou následně prezentovány podle struktury základních fází řízení změny (iniciace, implementace, inkorporace).
  • Publikace shrnuje výsledky aktivity „Vytvoření kategorizované elektronické databáze příkladů řízení kvality“ realizované v rámci projektu „AUTOEVALUACE – Vytváření systému a podpora škol v oblasti vlastního hodnocení aneb Cesta ke kvalitě“ (2009–2012). Přináší nové poznatky o fenoménu autoevaluace tím, že ukazuje, jak je autoevaluace v české školní praxi skutečně realizována. V teoretickém úvodu publikace je autoevaluace zasazena do kontextu dalších procesů podporujících kvalitu, realizace autoevaluačních procesů je vysvětlena jako nedílná součást péče o kvalitu školy. Následně jsou popsány fáze a technologie autoevaluace. V další části publikace je na autoevaluaci nahlíženo jako na specifický proces řízení změny. Empirické poznatky o začleňování autoevaluačních procesů do práce českých škol jsou následně prezentovány podle struktury základních fází řízení změny (iniciace, implementace, inkorporace). (cs)
Title
  • How to fortify teachers´ professional skills and their responsibility (en)
  • Jak posílit profesní dovednosti učitelů a jejich zodpovědnost za výsledky vzdělávání.
  • Jak posílit profesní dovednosti učitelů a jejich zodpovědnost za výsledky vzdělávání. (cs)
skos:prefLabel
  • How to fortify teachers´ professional skills and their responsibility (en)
  • Jak posílit profesní dovednosti učitelů a jejich zodpovědnost za výsledky vzdělávání.
  • Jak posílit profesní dovednosti učitelů a jejich zodpovědnost za výsledky vzdělávání. (cs)
skos:notation
  • RIV/00216224:14410/12:00062412!RIV13-MSM-14410___
http://linked.open...avai/predkladatel
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • V
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 143346
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/00216224:14410/12:00062412
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Self-evaluation; school; quality; quality care; change management; school case study (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [A65F6B956FC8]
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Praha
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
  • Cesta ke kvalitě. Autoevaluace školy
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Autoevaluace v praxi českých škol
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Prášilová, Michaela
  • Syslová, Zora
  • Dolejská, Milena
  • Nekvapil, Miloslav
  • Vrabcová, Daniela
  • Vašťatková, Jana
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků
https://schema.org/isbn
  • 9788087652466
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 14410
is http://linked.open...avai/riv/vysledek of
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 112 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software