Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - V kapitole představujeme základní teoretické koncepty, o něž se opírá výklad v této knize. Z výběru konceptů je patrné, že se hlásíme k pojetí učitele jako reflektivního praktika. V první části kapitoly analyzujeme povahu vyučování jako druhu pedagogického jednání, následně analyzujeme vztah mezi učitelovým jednáním a myšlením, přičemž objasňujeme význam intuice. V další části postupujeme k výkladu pojmu reflexe a objasňujeme základní východiska reflektivní praxe.
- V kapitole představujeme základní teoretické koncepty, o něž se opírá výklad v této knize. Z výběru konceptů je patrné, že se hlásíme k pojetí učitele jako reflektivního praktika. V první části kapitoly analyzujeme povahu vyučování jako druhu pedagogického jednání, následně analyzujeme vztah mezi učitelovým jednáním a myšlením, přičemž objasňujeme význam intuice. V další části postupujeme k výkladu pojmu reflexe a objasňujeme základní východiska reflektivní praxe. (cs)
- In this chapter we introduce the basic theoretical concepts which this book builds on. From the choice of the concepts it is clear that we follow the concept of teacher as a reflective practitioner. In the first part of this chapter we talk about the nature of teaching as a type of teacher action. We go on to analyze the relationship between teacher action and teacher thinking whilst clarifying the importance of intuition. In the next part we explain the concept of reflection and present the basis of reflective practice. (en)
|
Title
| - Teacher as a Reflective Practitioner (en)
- Učitel jako reflektivní praktik
- Učitel jako reflektivní praktik (cs)
|
skos:prefLabel
| - Teacher as a Reflective Practitioner (en)
- Učitel jako reflektivní praktik
- Učitel jako reflektivní praktik (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216224:14410/11:00053573!RIV12-MSM-14410___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216224:14410/11:00053573
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Teacher education; reflection; reflective practitioner (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| - Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 21
|
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Janík, T., Minaříková, E. a kol. Video v učitelském vzdělávání: teoretická východiska, aplikace, výzkum.
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Janík, Tomáš
- Minaříková, Eva
- Slavík, Jan
- Píšová, Michaela
|
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |