Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Hudební hra tvoří základ hudebního vzdělávání zejména u dětí předškolního a mladšího školního věku. Jejím prostřednictví dochází k osvojování základních hudebních dovedností, které následně umožňují vlastní aktivní a tvořivý projev. V projektu O perníkové chaloupce jsou obsaženy prvky dramatické, literární, hudební výchovy, jsou využity postupy vedoucí k rozvoji komunikativních dovedností. Projekt byl realizován se žáky 1. třídy. Ve video ukázce jsou zachyceny jednotlivé kroky vedoucí od literární předlohy až k hudebnímu zpracování.
- Hudební hra tvoří základ hudebního vzdělávání zejména u dětí předškolního a mladšího školního věku. Jejím prostřednictví dochází k osvojování základních hudebních dovedností, které následně umožňují vlastní aktivní a tvořivý projev. V projektu O perníkové chaloupce jsou obsaženy prvky dramatické, literární, hudební výchovy, jsou využity postupy vedoucí k rozvoji komunikativních dovedností. Projekt byl realizován se žáky 1. třídy. Ve video ukázce jsou zachyceny jednotlivé kroky vedoucí od literární předlohy až k hudebnímu zpracování. (cs)
- Workshop will be divided into two parts.The first part will include suggestions for the work with children. We will focus on progress of hearing skills, rytmical feeling, elementary moving expression in connection with song, text, listening composition, improvisation exercises. In the second part that been realized in the school musical teaching with children from the first class. (en)
|
Title
| - Musicaly creative play-the way integrative meaning of musical education (en)
- Hudebně tvořivá hra-prostředek integrativního pojetí hudebního vzdělávání
- Hudebně tvořivá hra-prostředek integrativního pojetí hudebního vzdělávání (cs)
|
skos:prefLabel
| - Musicaly creative play-the way integrative meaning of musical education (en)
- Hudebně tvořivá hra-prostředek integrativního pojetí hudebního vzdělávání
- Hudebně tvořivá hra-prostředek integrativního pojetí hudebního vzdělávání (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216224:14410/05:00031171!RIV10-MSM-14410___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216224:14410/05:00031171
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - rytmical feeling; elementary moving; hearing skills; improvisation exercises in connection with dramatisation of literary model (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...ocetUcastnikuAkce
| |
http://linked.open...nichUcastnikuAkce
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/statKonaniAkce
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/ukonceniAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |