Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Apart from the aforementioned means (both technical and supportive), there must be a place where the System users have an opportunity to get acquainted with what they in fact have at their disposal in order to be able to start utilizing it. Winning a teacher over for the idea of e-learning and, most importantly, for using the e-learning tools boils down to his/her motivation to do so. While, on the one hand, there are computer enthusiasts eager to test every single novel application, there are, on the other, those who are somewhat reserved in this respect. For the latter, however, one of the motivating factors may be their colleagues' positive experience of how a certain e-learning tool proved its worth in their courses, how it boosted the efficiency of their teaching process, made their work easier, or improved their students' results. (en)
- Univerzita vytváří podmínky nejen technické a personální, ale je potřebné vytvořit take prostředí, kde se mohou uživatelé inspirovat a mít k dispozici metodiku, z níž mohou vycházet. Pedagog musí být motivován, aby se rozhodl vytvořit pro své studenty navíc nevšední e-aktivity. Existují inovátoři, kteří se pouštějí do nových e-learningových activity, existují nadšenci používající velkou měrou informačních technologie ve svém životě a tedy i ve výuce, ale co ostatní? Motivací této skupiny nejčastěji je osobní zkušenost kolegy, jak se tato e-aktivita osvědčila u studentů, jak jim tento způsob výuky ulehčil práci a zefektivnil výuku, jaký vliv měla aktivita na zapojení do výukového procesu nebo zlepšení výsledků studentů apod. Je potřeba take počítat s tím, že ne všichni pedagogové mají dostatek času k e-learningu. Proto je možné v e-learningu používat nebo začínat s drobnými aktivitami a postupně e-aktivity rozvíjet. Používanou formou na MU je tzv. rapid e-learning.
- Univerzita vytváří podmínky nejen technické a personální, ale je potřebné vytvořit take prostředí, kde se mohou uživatelé inspirovat a mít k dispozici metodiku, z níž mohou vycházet. Pedagog musí být motivován, aby se rozhodl vytvořit pro své studenty navíc nevšední e-aktivity. Existují inovátoři, kteří se pouštějí do nových e-learningových activity, existují nadšenci používající velkou měrou informačních technologie ve svém životě a tedy i ve výuce, ale co ostatní? Motivací této skupiny nejčastěji je osobní zkušenost kolegy, jak se tato e-aktivita osvědčila u studentů, jak jim tento způsob výuky ulehčil práci a zefektivnil výuku, jaký vliv měla aktivita na zapojení do výukového procesu nebo zlepšení výsledků studentů apod. Je potřeba take počítat s tím, že ne všichni pedagogové mají dostatek času k e-learningu. Proto je možné v e-learningu používat nebo začínat s drobnými aktivitami a postupně e-aktivity rozvíjet. Používanou formou na MU je tzv. rapid e-learning. (cs)
|
Title
| - Elportál -- E-learning na Masarykově univerzitě
- ELPORTÁL -- MASARYK UNIVERSITY E-LEARNING (en)
- Elportál -- E-learning na Masarykově univerzitě (cs)
|
skos:prefLabel
| - Elportál -- E-learning na Masarykově univerzitě
- ELPORTÁL -- MASARYK UNIVERSITY E-LEARNING (en)
- Elportál -- E-learning na Masarykově univerzitě (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216224:14330/07:00032053!RIV10-MSM-14330___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216224:14330/07:00032053
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - e-learning; elportál; IS MU (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - ALTERNATIVNÍ METODY VÝUKY 2007
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Brandejs, Michal
- Brandejsová, Jitka
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Karlova v Praze. Přírodovědecká fakulta
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |