Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Interpretation and analysis of values and attitudes of the Czech public to education and schooling, development and current problems. Sources of new knowledge are data from an extensive quantitative research of autors. The attention is focused on the methodology, development of questionnaire, techniques and applied statistics. Publication investigates a) Czech public?s attitudes to education, aspirations and preferred educational tracks, views on changes and roles of actors b) public views on functions and issues of schooling, school family relation, comparison of reality with expectations c) justice in education, attitudes to exclusion or inclusion d) views on the content of education, teaching subjects and competencies e) testing and new standardized secondary school exam (maturita) f) a picture of current teachers, prestige and issues of teacher profession. The book contents tables and diagrams. The questionnaire and survay of relevant public polls are in annex. (en)
- Interpretace a analýza názorů a postojů české veřejnosti ke vzdělávání a školství, vývoji a současným problémům. Zdrojem poznatků jsou data z rozsáhlého kvantitativního výzkumu autorů. Pozornost je věnována metodologii, vývoji dotazníku, technice dotazování, použitým statistickým metodám a testům. Publikace zkoumá a) vztah ke vzdělávání, aspirace a preferované vzdělávací dráhy, názory na změny a role aktérů b) pohledy na funkce a problémy současné školy, vztah školy a rodiny, srovnání reality s očekáváními c) otázky spravedlivosti ve vzdělávání, názory na exkluzi a inkluzi ve škole d) názory na obsah školního vzdělávání, důležitost vyučovacích předmětů a kompetencí e) názory na otázky testování žáků a novou maturitu f) obraz učitele současnosti, vnímání prestiže a problémů učitelské profese. Publikace je vybavena četnými tabulkami a grafy, příloha obsahuje dotazník a přehled relevantních výzkumů veřejného mínění.
- Interpretace a analýza názorů a postojů české veřejnosti ke vzdělávání a školství, vývoji a současným problémům. Zdrojem poznatků jsou data z rozsáhlého kvantitativního výzkumu autorů. Pozornost je věnována metodologii, vývoji dotazníku, technice dotazování, použitým statistickým metodám a testům. Publikace zkoumá a) vztah ke vzdělávání, aspirace a preferované vzdělávací dráhy, názory na změny a role aktérů b) pohledy na funkce a problémy současné školy, vztah školy a rodiny, srovnání reality s očekáváními c) otázky spravedlivosti ve vzdělávání, názory na exkluzi a inkluzi ve škole d) názory na obsah školního vzdělávání, důležitost vyučovacích předmětů a kompetencí e) názory na otázky testování žáků a novou maturitu f) obraz učitele současnosti, vnímání prestiže a problémů učitelské profese. Publikace je vybavena četnými tabulkami a grafy, příloha obsahuje dotazník a přehled relevantních výzkumů veřejného mínění. (cs)
|
Title
| - Školství ? věc (ne)veřejná : Názory veřejnosti na školu a vzdělávání
- The School System ? A (non)Public Affair? : Public Views of School and Education (en)
- Školství ? věc (ne)veřejná : Názory veřejnosti na školu a vzdělávání (cs)
|
skos:prefLabel
| - Školství ? věc (ne)veřejná : Názory veřejnosti na školu a vzdělávání
- The School System ? A (non)Public Affair? : Public Views of School and Education (en)
- Školství ? věc (ne)veřejná : Názory veřejnosti na školu a vzdělávání (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00216208:11410/10:10069775!RIV11-MSM-11410___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216208:11410/10:10069775
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - teacher profession; testing of pupils; curriculum reform; school change; transformation of education; public views on education; educational policy; actors; educational demands; schooling; educational system (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Školství ? věc (ne)veřejná : Názory veřejnosti na školu a vzdělávání
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Greger, David
- Černý, Karel
- Chvál, Martin
- Walterová, Eliška
|
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Karlova v Praze. Nakladatelství Karolinum
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |