Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
rdfs:seeAlso
| |
Description
| - Good methods for random placing a point set on a plane are needed in many fields - object placement in interactive games and simulations, stippling and halftoning in printing technologies or sampling in Monte-Carlo integration. Usual requirements include random look of a sample set with minimal apparent regularity, on the other hand samples should cover the domain evenly (fulfilling constant or arbitrary PDF). We will present some popular sampling algorithms together with their assesment. A couple of usual methods for measuring sampling quality (discrepancy, spectral analysis) will be discussed as well. (en)
- V různých oborech je potřeba pokrývat část roviny nebo plochy souborem náhodných bodových vzorků. Obvykle se požaduje, aby vzorky pokrývaly oblast nahodile, ale rovnoměrně (či s předem danou hustotou pravděpodobnosti), aby nebyly v souboru na první pohled patrné žádné pravidelnosti či vzory. Příspěvek se zabývá nejdůležitějšími aspekty náhodného vzorkování, představuje nejznámější algoritmy, metodiku jejich porovnávání a hodnocení výsledků (diskrepance, spektrální analýza). Z aplikací bude zmíněno vzorkování pro Monte-Carlo integraci, rozmisťování objektů v interaktivních aplikacích, hrách nebo simulacích, algoritmy pro tečkování (tupování) a půltónování v tiskařství.
- V různých oborech je potřeba pokrývat část roviny nebo plochy souborem náhodných bodových vzorků. Obvykle se požaduje, aby vzorky pokrývaly oblast nahodile, ale rovnoměrně (či s předem danou hustotou pravděpodobnosti), aby nebyly v souboru na první pohled patrné žádné pravidelnosti či vzory. Příspěvek se zabývá nejdůležitějšími aspekty náhodného vzorkování, představuje nejznámější algoritmy, metodiku jejich porovnávání a hodnocení výsledků (diskrepance, spektrální analýza). Z aplikací bude zmíněno vzorkování pro Monte-Carlo integraci, rozmisťování objektů v interaktivních aplikacích, hrách nebo simulacích, algoritmy pro tečkování (tupování) a půltónování v tiskařství. (cs)
|
Title
| - Náhodné rozmisťování bodů v rovině
- Náhodné rozmisťování bodů v rovině (cs)
- Random point placement in 2D (en)
|
skos:prefLabel
| - Náhodné rozmisťování bodů v rovině
- Náhodné rozmisťování bodů v rovině (cs)
- Random point placement in 2D (en)
|
skos:notation
| - RIV/00216208:11320/14:10291115!RIV15-MSM-11320___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00216208:11320/14:10291115
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Mitchell algorithm; Lloyd algorithm; Hammersley sequence; periodogram; discrepancy; halftoning; stippling; Poisson disk sampling; jittering; random placement; sampling (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Sborník příspěvků 34. konference o geometrii a grafice
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |