Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
rdfs:seeAlso
| |
Description
| - Jedním ze současných kulturních projevů významných pro marketingovou orientaci na spotřebních trzích je sbližování rolí žen a mužů s jeho průmětem do spotřebním chování. Smyslem navrhovaného grantu je postižení míry, v jaké se tento trend naplňuje a významu, s jakým zasahuje do možností marketingové strategie (počínaje segmentací trhu). Především půjde o zkoumání následujících problémových okruhů: a) význam a postavení tradičně ženských a tradičně mužských produktů, b) rozsah typicky ženských a typicky mužských vzorců využívání volného a mimopracovního času, c) prosazování zřetelných diferencí v mediálním chování mužů a žen, d) diference v chování žen a mužů vůči dalším marketingovým nástrojům, e) prosazování některých relativně specifických trendů v rozdělení mužských a ženských rolí a označovaných jako %22nové tradicionalistky%22, %22noví otcové%22 a %22Girl Power%22, případně dalších, f) reflexe ženských a mužských rolí do jejich zobrazení v mediální marketingové komunikaci, zejména reklamě, a to v
- The levelling of gender roles seems to be one of the contemporary cultural expressions which are important in marketing orientation on consumer markets. The reason of the planned project is to estimate the rate in which this trend is realized and to estimate the importance of its impact on possibilities of marketing strategies (where market segmentation may be the first issue). The project deals especially with the following set of problems: a) the importance and position of traditionally female/male consumer products, b) the range of typically female/male leisure time patterns, c) the penetration of remarkable differences in female/male medial behaviour, d) differences of famele/male behaviour in relations to other marketing tools, e) the penetration of relatively specific trends of gender roles directions such as %22new traditionalists%22, %22new fathers%22, %22Girl Power%22, f) the reflections of gender roles in their portrayal in marketing communication especially in advertising in long-term (en)
|
Title
| - Gender roles in consumer marketing perspective (en)
- Ženské a mužské role v perspektivě spotřebního marketingu
|
skos:notation
| |
http://linked.open...avai/cep/aktivita
| |
http://linked.open...kovaStatniPodpora
| |
http://linked.open...ep/celkoveNaklady
| |
http://linked.open...datumDodatniDoRIV
| |
http://linked.open...i/cep/druhSouteze
| |
http://linked.open...ep/duvernostUdaju
| |
http://linked.open.../cep/fazeProjektu
| |
http://linked.open...ai/cep/hlavniObor
| |
http://linked.open...hodnoceniProjektu
| |
http://linked.open...vai/cep/kategorie
| |
http://linked.open.../cep/klicovaSlova
| - gender roles; consumer behaviour; marketing (en)
|
http://linked.open...ep/partnetrHlavni
| |
http://linked.open...inujicichPrijemcu
| |
http://linked.open...cep/pocetPrijemcu
| |
http://linked.open...ocetSpoluPrijemcu
| |
http://linked.open.../pocetVysledkuRIV
| |
http://linked.open...enychVysledkuVRIV
| |
http://linked.open...lneniVMinulemRoce
| |
http://linked.open.../prideleniPodpory
| |
http://linked.open...iciPoslednihoRoku
| |
http://linked.open...atUdajeProjZameru
| |
http://linked.open.../vavai/cep/soutez
| |
http://linked.open...usZobrazovaneFaze
| |
http://linked.open...ai/cep/typPojektu
| |
http://linked.open...ep/ukonceniReseni
| |
http://linked.open.../cep/vedlejsiObor
| |
http://linked.open...ep/zahajeniReseni
| |
http://linked.open...jektu+dodavatelem
| - The three research lines were designed to reach the project goals. The data mining of MML-TGI databases, the surveys to get primary data how consumers perceive gender roles and content analysis of gender role presentation in advertising. The research res (en)
- Pro splnění cílů projektu byly zvoleny tři základní výzkumné linie. Šlo o data minig databází MML-TGI, o získávání primárních dat týkajících se vnímání rodových rolí mezi spotřebiteli a o obsahové analýzy zobrazování rodových rolí v inzerci. Výsledky naz (cs)
|
http://linked.open...tniCyklusProjektu
| |
http://linked.open.../cep/klicoveSlovo
| - gender roles
- consumer behaviour
|
is http://linked.open...vavai/riv/projekt
of | |
is http://linked.open...vavai/cep/projekt
of | |