Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The success of the curricular reform - development of new framework education programmes followed by school education programmes - depends on changes in other areas of education system. The new curriculum needs a different approach and new forms of evaluation, the role and style of work of teachers have to change as well as their pre-service and in-service training. A lot of international surveys and comparative studies (particularly the OECD survey PISA) have mapped the process and outcomes of the curricular reform and other necessary measures linked with it. This research project would link and analyse their outcomes in order to find how they respond one to another, what are the pre-requisites and consequences of the reform both in the Czech Republicand other developed countries, and how to achieve better performance across the board. The research findings will affect further course of the reform, as a sort of a feed-back for developing new framework programmes. (en)
- Úspěch kurikulární reformy - zpracování nových rámcových vzdělávacích programů následované zpracováváním školních vzdělávacích programů - závisí na změnách v ostatních oblastech vzdělávacího systému. Nově koncipovanému kurikulu musí odpovídat pojetí i formy evaluace, především se rozšiřuje se role učitelů a mění se styl jejich práce, což vyžaduje změny v jejich přípravě i dalším vzdělávání. Existuje již řada mezinárodních výzkumů a komparativních studií (především výzkumu OECD PISA), které mapují průběh i výsledky kurikulární reformy a nezbytných souvisejících kroků. Předkládaný výzkumný projekt proto propojuje a analyzuje jejich výsledky, aby odkryl širší souvislosti, nezbytné předpoklady a důsledky reformy v ČR a jiných pokročilých zemích, a aby přispěl k objasnění, jak zlepšit výsledky vzdělávání pro celé žákovské spektrum. Dosažené závěry budou využity v dalším průběhu kurikulární reformy a souvisejících transformačních kroků, uplatní se i jako určitá zpětná vazba při zpracovávání nových rámcovýc (cs)
|
Title
| - Podpora rámcových vzdělávacích programů i celé vzdělávací politiky (cs)
- Supporting framework education programmes and education policy (en)
|
http://linked.open...vai/cislo-smlouvy
| |
http://linked.open...lsi-vedlejsi-obor
| |
http://linked.open...avai/druh-souteze
| |
http://linked.open...domain/vavai/faze
| |
http://linked.open...vavai/hlavni-obor
| |
http://linked.open...vai/vedlejsi-obor
| |
http://linked.open...vavai/id-aktivity
| |
http://linked.open.../vavai/id-souteze
| |
http://linked.open...n/vavai/kategorie
| |
http://linked.open...vai/klicova-slova
| - Kurikulární reforma, rámcové vzdělávací programy, evaluace, přípravné a další vzdělávání učitelů, zlepšování práce školy, podpůrné systémy, přístup ke vzdělání, spravedlivost (rovnost příležitostí) (en)
|
http://linked.open...avai/konec-reseni
| |
http://linked.open...nujicich-prijemcu
| |
http://linked.open...avai/poskytovatel
| |
http://linked.open...avai/start-reseni
| |
http://linked.open...ai/statni-podpora
| |
http://linked.open...vavai/typProjektu
| |
http://linked.open...ai/uznane-naklady
| |
http://linked.open...ai/pocet-prijemcu
| |
http://linked.open...cet-spoluprijemcu
| |
http://linked.open...ai/pocet-vysledku
| |
http://linked.open...ku-zverejnovanych
| |
is http://linked.open...ain/vavai/projekt
of | |