Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Základními pilíři trvale udržitelného rozvoje jsou ekonomický růst, ekologická rovnováha a sociální rozvoj. V současné době ale chování většiny subjektů trhu - firem, spotřebitelů, ale i států v souladu s trvale udržitelným rozvojem není. Uvedení do souladu by znamenalo, že každý ze subjektů přestane preferovat výlučně individuální cíle a převezme sociální odpovědnost. Jedním z atributů trvale udržitelného rozvoje je udržení spotřeby v rozumných mezích a její kvalitativní přeměna na spotřebu šetrnější vůči životnímu prostředí. Nejde tedy nutně o asketické snížení spotřeby z hlediska rozsahu, ale zejména o její zkvalitnění. Toto však vyžaduje změny v přístupu nejen ze strany firem, ale i spotřebitelů. Výsledkem předkládaného projektu je vypracování koncepce trvale udržitelné spotřeby s důrazem na její vztah k odvětví obchodu. Tato koncepce by měla zahrnovat vytyčení strategií a navržení konkrétních opatření pro obchodní firmy, spotřebitele a stát za účelem zachování trvale udržitelné (cs)
- Economic growth, ecologic equilibrium and social development are the fundamental pillars of sustainable development. But at present the behavior of most subjects of the market - firms, consumers, and even countries - is out of harmony with sustainable development. Bring into harmony would mean accepting social responsibility for the sustainable development of the world. Keeping consumption within reasonable limits and its qualitative transformation to consumption that is environmentally friendly is one of the attributes of sustainable development. It does not necessarily mean ascetically reducing consumption as far as the extent is considered, but primarily improving the quality. However, this demands changes in the approach on the part of both themanufacturing and the trading firms, and also the consumers. It is the aim of the project submitted to work out a conception of sustainable consumption accentuating its relationship to the branch of commerce (retail industry). This conception ought to (en)
|
Title
| - Trvale udržitelná spotřeba a její vztah k odvětví obchodu (cs)
- Sustainable Consumption in Relation to the Commerce (Retail Industry) (en)
|
http://linked.open...avai/druh-souteze
| |
http://linked.open...domain/vavai/faze
| |
http://linked.open...vavai/hlavni-obor
| |
http://linked.open...vavai/id-aktivity
| |
http://linked.open.../vavai/id-souteze
| |
http://linked.open...n/vavai/kategorie
| |
http://linked.open...vai/klicova-slova
| |
http://linked.open...nujicich-prijemcu
| |
http://linked.open...avai/poskytovatel
| |
http://linked.open...ai/statni-podpora
| |
http://linked.open...vavai/typProjektu
| |
http://linked.open...ai/uznane-naklady
| |
http://linked.open...ai/pocet-prijemcu
| |
http://linked.open...cet-spoluprijemcu
| |
http://linked.open...ai/pocet-vysledku
| |
http://linked.open...ku-zverejnovanych
| |
is http://linked.open...ain/vavai/projekt
of | |