Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Výchova subjektu by měla směřovat k podpoře a rozvoji schopnosti autonomie. Jedině tak je člověk schopen se rozhodovat podle svých morálních a etických zásad, které si většinou sám stanoví. V současné době je věnována oprávněná pozornost metakognicím, které pomáhají jedincům lépe a účelněji porozumět novým poznatkům a informacím, ale také umožňují smysluplné využití těchto poznatků v praxi. Autoři se ve svém příspěvku zamýšlejí, jak lze metakognice využívat především při výuce odborné praxe všeobecných sester, ale také ostatních nelékařských zdravotnických pracovníků.
- Výchova subjektu by měla směřovat k podpoře a rozvoji schopnosti autonomie. Jedině tak je člověk schopen se rozhodovat podle svých morálních a etických zásad, které si většinou sám stanoví. V současné době je věnována oprávněná pozornost metakognicím, které pomáhají jedincům lépe a účelněji porozumět novým poznatkům a informacím, ale také umožňují smysluplné využití těchto poznatků v praxi. Autoři se ve svém příspěvku zamýšlejí, jak lze metakognice využívat především při výuce odborné praxe všeobecných sester, ale také ostatních nelékařských zdravotnických pracovníků. (cs)
- Education agency should be directed to the promotion and development capabilities of autonomy. Only then is man able to make decisions according to their moral and ethical principles, which he usually provides. Currently, attention is paid to the beneficiary metacognition to help individuals better understand and more effectively to new knowledge and information but also enable meaningful use of knowledge. The authors propose in their paper, how metacognition can be used primarily for teaching professional practice of nurses, but also other paramedical staff. (en)
|
Title
| - METAKOGNITIVNĚ KONCIPOVANA VYUKA A JEJI PŘINOS V PROFESNI PŘIPRAVĚ (NEJEN) VŠEOBECNYCH SESTER
- Metacognitive facility is designed teaching and its benefits in vocational training of nurses (en)
- METAKOGNITIVNĚ KONCIPOVANA VYUKA A JEJI PŘINOS V PROFESNI PŘIPRAVĚ (NEJEN) VŠEOBECNYCH SESTER (cs)
|
skos:prefLabel
| - METAKOGNITIVNĚ KONCIPOVANA VYUKA A JEJI PŘINOS V PROFESNI PŘIPRAVĚ (NEJEN) VŠEOBECNYCH SESTER
- Metacognitive facility is designed teaching and its benefits in vocational training of nurses (en)
- METAKOGNITIVNĚ KONCIPOVANA VYUKA A JEJI PŘINOS V PROFESNI PŘIPRAVĚ (NEJEN) VŠEOBECNYCH SESTER (cs)
|
skos:notation
| - RIV/70883521:28150/10:63510016!RIV11-MSM-28150___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/70883521:28150/10:63510016
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Metacognition; student; self; teacher behavior; practical treining. (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Pedagogika ošetřovatelství - tradice, současnost a perspektivy. Sborník z konference
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Cichá, Martina
- Chrastina, Jan
- Krátká, Anna
- Treterová, Silvie
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |