Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Začátek studia technických oborů bývá obtížný a studenty moc nebaví. Náročné základní předměty (matematická analýza, lineární algebra, fyzika apod.) jsou sice pro vzdělání nezbytné a pro kariéru velmi užitečné, ale v době, kdy je studenti absolvují, tohle často neví. Někdy zjistí až na konci studijní etapy, k čemu úvodní předměty vlastně byly - a občas i litují, že se je lépe neučili. My učitelé tady chybujeme také: nedokážeme studenty dostatečně zaujmout a poskytujeme jim odpovědi dříve než přijdou jejich otázky. Abychom to napravili, zavedli jsme předmět Roboti. Není to tradiční univerzitní kurz, ale předmět motivační. V jeho názvu jsme úmyslně použili %22životnou formu%22 abychom tím zdůraznili tvořivost a hravost. Jak uvidíte dále, naši roboti jsou opravdu %22živí%22.
- Začátek studia technických oborů bývá obtížný a studenty moc nebaví. Náročné základní předměty (matematická analýza, lineární algebra, fyzika apod.) jsou sice pro vzdělání nezbytné a pro kariéru velmi užitečné, ale v době, kdy je studenti absolvují, tohle často neví. Někdy zjistí až na konci studijní etapy, k čemu úvodní předměty vlastně byly - a občas i litují, že se je lépe neučili. My učitelé tady chybujeme také: nedokážeme studenty dostatečně zaujmout a poskytujeme jim odpovědi dříve než přijdou jejich otázky. Abychom to napravili, zavedli jsme předmět Roboti. Není to tradiční univerzitní kurz, ale předmět motivační. V jeho názvu jsme úmyslně použili %22životnou formu%22 abychom tím zdůraznili tvořivost a hravost. Jak uvidíte dále, naši roboti jsou opravdu %22živí%22. (cs)
- Beginning study of technical branches is difficult and students are not interested. Challenging the basic subjects (analysis, linear algebra, physics, etc.), while the education necessary for career and very useful, but at the time when the students graduate this often does not know. Sometimes it finds out at the end stage of learning what the introductory courses are actually - and sometimes even regret that it is better to teach. We teachers make mistakes here as well: students are unable to adequately engage and provide them the answers before they come to their questions. To remedy this, we have introduced the subject Robots. It is not a traditional university course, but the subject of motivation. In his name we have deliberately used a %22life form%22 that we have emphasized the creativity and playfulness. As we will see, our robots are really %22live%22. (en)
|
Title
| - PŘEDMĚT ROBOTI NA ČVUT FEL V PRAZE
- PŘEDMĚT ROBOTI NA ČVUT FEL V PRAZE (cs)
- SUBJECTS ROBOTS AT CTU FEE IN PRAGUE (en)
|
skos:prefLabel
| - PŘEDMĚT ROBOTI NA ČVUT FEL V PRAZE
- PŘEDMĚT ROBOTI NA ČVUT FEL V PRAZE (cs)
- SUBJECTS ROBOTS AT CTU FEE IN PRAGUE (en)
|
skos:notation
| - RIV/68407700:21230/10:00167007!RIV11-MSM-21230___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/68407700:21230/10:00167007
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Robotics; Control; LEGO Mindstorms NXT; Education (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - ARTEP - Zborník príspevkov
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Hlinovský, Martin
- Kruczek, Aleš
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Technická univerzita v Košiciach
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |