Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Conception of an aircraft is made with regard to technological, production, performance and mass requirements, what are imposed on UL aircraft. A conception, what can coply all requiremnents, was searched for. There was compared several variations of dispositions: crew-drive unit. A tandem arrangement of pilots and drive unit past rear pilot has rose as the best variation. This arrangement leads to the smallest possible curvature of inlets, what is advantageous in view of internal flow. For selected conception and crew-propulsor arrangement was made a fuselage shape with regards to provide sufficient space and comfort for crew and satisfy all requirements for propulsor development simultaneously. (en)
- Koncepce letounu je tvořena s ohledem na technologické, výrobní, výkonové i hmotnostní požadavky kladené na UL letoun. Byla hledána koncepce, která by vyhověla všem definovaným požadavkům. Bylo porovnáno několik variant uspořádání posádka-pohonná jednotka. Jako nejvhodnější se z tohoto pohledu ukázala konfigurace: dva piloti za sebou a pohonná jednotka umístěná za posádkou. Toto uspořádání umožňuje nejmenší možné zakřivení vstupních kanálů, což je nejvýhodnější z pohledu vnitřního proudění v propulsoru. Pro zvolenou koncepci letounu a uspořádání posádky a propulsoru byl vytvořen obrys letounu tak, aby zajišťoval posádce dostatečný prostor a komfort a aby zároveň splňoval všechny požadavky dané pro zástavbu daného propulsoru.
- Koncepce letounu je tvořena s ohledem na technologické, výrobní, výkonové i hmotnostní požadavky kladené na UL letoun. Byla hledána koncepce, která by vyhověla všem definovaným požadavkům. Bylo porovnáno několik variant uspořádání posádka-pohonná jednotka. Jako nejvhodnější se z tohoto pohledu ukázala konfigurace: dva piloti za sebou a pohonná jednotka umístěná za posádkou. Toto uspořádání umožňuje nejmenší možné zakřivení vstupních kanálů, což je nejvýhodnější z pohledu vnitřního proudění v propulsoru. Pro zvolenou koncepci letounu a uspořádání posádky a propulsoru byl vytvořen obrys letounu tak, aby zajišťoval posádce dostatečný prostor a komfort a aby zároveň splňoval všechny požadavky dané pro zástavbu daného propulsoru. (cs)
|
Title
| - Koncepční studie pilotované varianty UL letounu pro zástavbu ventilátorového pohonu
- Koncepční studie pilotované varianty UL letounu pro zástavbu ventilátorového pohonu (cs)
- A conceptual study of a piloted version of UL aircraft for a ducted fan propulsor development (en)
|
skos:prefLabel
| - Koncepční studie pilotované varianty UL letounu pro zástavbu ventilátorového pohonu
- Koncepční studie pilotované varianty UL letounu pro zástavbu ventilátorového pohonu (cs)
- A conceptual study of a piloted version of UL aircraft for a ducted fan propulsor development (en)
|
skos:notation
| - RIV/68407700:21220/10:00173815!RIV11-MPO-21220___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/68407700:21220/10:00173815
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - ducted fan; conceptual; study (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Brabec, Jiří
- Theiner, Robert
- Malásek, Tomáš
|
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |