Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
rdfs:seeAlso
| |
Description
| - Jedním z aspektů, které lze sledovat v oblasti školské integrace, je začlenění žáků se speciálními vzdělávacími potřebami mezi skupinu intaktních vrstevníků. Konkrétní pozice dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami ve vrstevnické skupině vypovídá o jeho sociálních interakcích, spokojenosti a nespokojenosti ve vztazích. Předkládaný článek prezentuje výsledky kvalitativního výzkumného šetření v 5. třídách základních škol, které navštěvují integrovaní žáci.
- Jedním z aspektů, které lze sledovat v oblasti školské integrace, je začlenění žáků se speciálními vzdělávacími potřebami mezi skupinu intaktních vrstevníků. Konkrétní pozice dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami ve vrstevnické skupině vypovídá o jeho sociálních interakcích, spokojenosti a nespokojenosti ve vztazích. Předkládaný článek prezentuje výsledky kvalitativního výzkumného šetření v 5. třídách základních škol, které navštěvují integrovaní žáci. (cs)
- One of the aspects that can be observed in the area of educational integration is the inclusion of pupils with special educational needs among the group intact peers. The specific position of children with special educational needs in the peer group is representative of its social interactions, satisfaction and dissatisfaction in relationships. This paper presents the qualify results of an investigation on the 5th classes of elementary school students who attend integrated. (en)
|
Title
| - The social position of pupils with special educational needs in the group intact peers (en)
- Postavení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve skupině intaktních vrstevníků
- Postavení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve skupině intaktních vrstevníků (cs)
|
skos:prefLabel
| - The social position of pupils with special educational needs in the group intact peers (en)
- Postavení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve skupině intaktních vrstevníků
- Postavení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve skupině intaktních vrstevníků (cs)
|
skos:notation
| - RIV/62690094:18440/13:50001884!RIV14-MSM-18440___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/62690094:18440/13:50001884
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - classroom climate; ADHD; specific learning disabilities; a pupil with special educational needs; school integration (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Paidagogos : časopis pro pedagogiku a s ní související věd
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Linhartová, Veronika
- Vítová, Jitka
- Balcarová, Jana
|
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |