Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - V příspěvku jsou prezentovány vybrané výsledky výzkumu %22Deskripce a analýza podmínek vzdělávání žáků se speciálními potřebami na 1. stupni ZŠ%22 realizovaném Ústavem primární a preprimární edukace PdF UHK v roce 2005, které vypovídají o speciálně-pedagogických kompetencích učitelů běžných škol. Výzkumný soubor sestával ze 142 učitelů a výsledky byly zpracovány standardními matematicko-statistickými postupy. Srovnávány byly např. podmínky učitelů s integrovaným žákem se SPU a mentální retardací, podmínky pro vzdělávání učitelů, využívání ICT.
- V příspěvku jsou prezentovány vybrané výsledky výzkumu %22Deskripce a analýza podmínek vzdělávání žáků se speciálními potřebami na 1. stupni ZŠ%22 realizovaném Ústavem primární a preprimární edukace PdF UHK v roce 2005, které vypovídají o speciálně-pedagogických kompetencích učitelů běžných škol. Výzkumný soubor sestával ze 142 učitelů a výsledky byly zpracovány standardními matematicko-statistickými postupy. Srovnávány byly např. podmínky učitelů s integrovaným žákem se SPU a mentální retardací, podmínky pro vzdělávání učitelů, využívání ICT. (cs)
- The article presents selected results of the research %22Description and analysis of conditions of education of children with special needs in primary school%22. Research was realized by The Departement of primary and preprimary education (Faculty of Education, University of Hradec Kralove) in 2005. This article testifies to teaching in special education and competences of the primary education teachers. The research sample consisted of 142 teachers and the results were processed by standard mathematical-statistical methods. There were compared e.g. teaching conditions of an integrated pupil with learning disabilities or mental handicap, conditions for further education of teachers, using ICT. (en)
|
Title
| - Podmínky pro rozvoj speciálně pedagogických kompetencí učitelů 1. stupně ZŠ (výsledky výzkumu).
- Podmínky pro rozvoj speciálně pedagogických kompetencí učitelů 1. stupně ZŠ (výsledky výzkumu). (cs)
- The conditions for the development of competences in special education of the primary education teachers (the results of research). (en)
|
skos:prefLabel
| - Podmínky pro rozvoj speciálně pedagogických kompetencí učitelů 1. stupně ZŠ (výsledky výzkumu).
- Podmínky pro rozvoj speciálně pedagogických kompetencí učitelů 1. stupně ZŠ (výsledky výzkumu). (cs)
- The conditions for the development of competences in special education of the primary education teachers (the results of research). (en)
|
skos:notation
| - RIV/62690094:18440/07:00002116!RIV08-MSM-18440___
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/62690094:18440/07:00002116
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - teachers education; special education; professional competencies; descriptive research (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Havigerová, Jana Marie
- Zikl, Pavel
|
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |