Description
| - Článek analyzuje rozdílnosti identifikačních znaků spotřebitelů i domácností na trhu potravinářského zboží zejména pomocí klíčových faktorů ovlivňujících nákup potravin, tj. cena, značka, kvalita, vlastnosti zboží, zvyklosti, snižování ceny, reklama, inovace, doporučení přátel a příbuzných, obal, výrobce, původ zboží, zdravá životospráva. Primární data byla získána technikou dotazování českých domácností v rámci rozsáhlých výzkumů v letech 2004, 2005, 2006 prováděných Ústavem marketingu a obchodu Mendlovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně.
- Článek analyzuje rozdílnosti identifikačních znaků spotřebitelů i domácností na trhu potravinářského zboží zejména pomocí klíčových faktorů ovlivňujících nákup potravin, tj. cena, značka, kvalita, vlastnosti zboží, zvyklosti, snižování ceny, reklama, inovace, doporučení přátel a příbuzných, obal, výrobce, původ zboží, zdravá životospráva. Primární data byla získána technikou dotazování českých domácností v rámci rozsáhlých výzkumů v letech 2004, 2005, 2006 prováděných Ústavem marketingu a obchodu Mendlovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně. (cs)
- The paper analyses behaviour of groups of consumers and households on the food products market. The definition of groups is based on identification characteristics depending on the impact of key factors influencing purchase of food -- price, brand, quality, characteristics, routine, price reductions, promotion, innovation, recommendations, packaging, producer, origin of goods, healthy life style. Primary data were obtained by technique of questioning of Czech households within large surveys conducted in 2004, 2005, 2006 by the Department of Marketing and Trade of Mendel University of Agriculture and Forestry in Brno. (en)
|