Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The effectiveness of education is a variable that is very difficult to measure, influenced by a number of input components - students, teachers, curriculum documents, internal and external factors of the school. In the most general level, the effectiveness of education defined as success in meeting educational goals or more efficient spending of forces and means for achieving the objectives of education. The principal areas of effectiveness include professional school leadership, quality teaching staff, vision and goals, school climate, communication, ability to co-operation, sources of funding, curriculum or educational attainment. To assess the efficiency is therefore necessary to consider a large number of indicators that are often only difficult to measure. Therefore, you can meet with different sub-types of efficiencies, which is precisely the advantage of specificity and resulting easier and more objective measurability. (en)
- Efektivnost vzdělávání je veličina, která je jen velmi obtížně měřitelná, ovlivňovaná řadou vstupních komponent - žáci, učitelé, kurikulární dokumenty, vnitřní i vnější faktory školy. V nejobecnější rovině je efektivnost vzdělávání definována jako úspěšnost v plnění výukových cílů, nebo spíše účinné vynakládání sil a prostředku při realizaci cílů výchovy a vzdělávání. K základním oblastem efektivnosti patří zejména profesionalita vedení školy, kvalita pedagogického sboru, vize a cíle, klima školy, komunikace, schopnost kooperace, zdroje financování, kurikulum případně vzdělávací výsledky. K posouzení efektivnosti je tudíž nutné uvažovat velké množství ukazatelů, které jsou mnohdy jen s obtížemi měřitelné. Proto se lze setkat s různými dílčími typy efektivnosti, jejichž výhodou je právě jejich specifičnost a z ní vyplývající snadnější i objektivnější měřitelnost.
- Efektivnost vzdělávání je veličina, která je jen velmi obtížně měřitelná, ovlivňovaná řadou vstupních komponent - žáci, učitelé, kurikulární dokumenty, vnitřní i vnější faktory školy. V nejobecnější rovině je efektivnost vzdělávání definována jako úspěšnost v plnění výukových cílů, nebo spíše účinné vynakládání sil a prostředku při realizaci cílů výchovy a vzdělávání. K základním oblastem efektivnosti patří zejména profesionalita vedení školy, kvalita pedagogického sboru, vize a cíle, klima školy, komunikace, schopnost kooperace, zdroje financování, kurikulum případně vzdělávací výsledky. K posouzení efektivnosti je tudíž nutné uvažovat velké množství ukazatelů, které jsou mnohdy jen s obtížemi měřitelné. Proto se lze setkat s různými dílčími typy efektivnosti, jejichž výhodou je právě jejich specifičnost a z ní vyplývající snadnější i objektivnější měřitelnost. (cs)
|
Title
| - Efektivnost projektové výuky s elektrotechnickými stavebnicemi
- Efektivnost projektové výuky s elektrotechnickými stavebnicemi (cs)
- The effectiveness of teaching with the project construction sets electro technical (en)
|
skos:prefLabel
| - Efektivnost projektové výuky s elektrotechnickými stavebnicemi
- Efektivnost projektové výuky s elektrotechnickými stavebnicemi (cs)
- The effectiveness of teaching with the project construction sets electro technical (en)
|
skos:notation
| - RIV/61989592:15410/11:10222178!RIV12-MSM-15410___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989592:15410/11:10222178
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Construction electro technical sets, Research; Teaching project; Effectiveness (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Současné trendy v oblasti popularizace technického vzdělávání na základních, středních a vysokých školách.
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |