About: Typology of teachers according to their ICT technique     Goto   Sponge   Distinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Současná edukační realita je charakterizována poměrně masivním zaváděním informačních technologií (ICT) do škol. Není však zcela jasné, jak tento jev ovlivní efektivitu edukace, ani jak se k zavádění ICT staví učitelé. Určitým východiskem pro vymezení typologie uživatelů ICT mezi učiteli je Individual Innovativeness Theory , která vyjadřuje vztah mezi inovacemi a jejich aplikováním do vzdělávání. Teorie byla formulována v 80. letech a podle ní mohou být lidé (a přirozeně tedy i učitelé) rozděleni do pěti základních skupin a to podle jejich přístupu k inovacím a novinkám.
  • Současná edukační realita je charakterizována poměrně masivním zaváděním informačních technologií (ICT) do škol. Není však zcela jasné, jak tento jev ovlivní efektivitu edukace, ani jak se k zavádění ICT staví učitelé. Určitým východiskem pro vymezení typologie uživatelů ICT mezi učiteli je Individual Innovativeness Theory , která vyjadřuje vztah mezi inovacemi a jejich aplikováním do vzdělávání. Teorie byla formulována v 80. letech a podle ní mohou být lidé (a přirozeně tedy i učitelé) rozděleni do pěti základních skupin a to podle jejich přístupu k inovacím a novinkám. (cs)
  • The paper describes preliminary results of a pedagogical research intended to verify the possibility, conform to E. M. Rogers and A. G. Moores typology, to classifi czech teachers as well to five groups in dependance to their ICT technique. (en)
Title
  • Typology of teachers according to their ICT technique (en)
  • Učitelé a jejich vztah k informačním technologiím
  • Učitelé a jejich vztah k informačním technologiím (cs)
skos:prefLabel
  • Typology of teachers according to their ICT technique (en)
  • Učitelé a jejich vztah k informačním technologiím
  • Učitelé a jejich vztah k informačním technologiím (cs)
skos:notation
  • RIV/61989592:15410/04:00001339!RIV/2005/GA0/154105/N
http://linked.open.../vavai/riv/strany
  • 555-558
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(GA406/03/1446)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 591208
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/61989592:15410/04:00001339
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Typology;teachers;ICT technique; (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [2DB18709CCC6]
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • České Budějovice
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Pedagogický software
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Chráska, Miroslav
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Scientific Pedagogical Publishing
https://schema.org/isbn
  • 80-85645-49-1
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 15410
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 67 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software