Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Příspěvek upozorňuje na možnosti aplikace dvou možných andragogických přístupů ke vzdělávání dospělých v organizačním prostředí. Zaměřuje se především na problematiku motivace ke vzdělávání ve firemním prostředí a na souvislosti motivace a efektivity vzdělávání. Vycházím ze základního strategického dokumentu České republiky, který rámcově vymezuje oblast dalšího odborného vzdělávání, které se týká dospělých jedinců. V příspěvku se zabývám možnostmi a přínosy, které při aplikaci jednoho či druhého přístupu může vedení organizace očekávat.
- Příspěvek upozorňuje na možnosti aplikace dvou možných andragogických přístupů ke vzdělávání dospělých v organizačním prostředí. Zaměřuje se především na problematiku motivace ke vzdělávání ve firemním prostředí a na souvislosti motivace a efektivity vzdělávání. Vycházím ze základního strategického dokumentu České republiky, který rámcově vymezuje oblast dalšího odborného vzdělávání, které se týká dospělých jedinců. V příspěvku se zabývám možnostmi a přínosy, které při aplikaci jednoho či druhého přístupu může vedení organizace očekávat. (cs)
- The paper draws attention to the possibility of application of two possible andragogical approaches to adult learning in the organizational environment. It focuses primarily on the issue of motivation for learning in the corporate environment and the context of motivation and efficiency of education. I start from the basic strategic documents of the Czech Republic, which generally defines the area of vocational training, which covers adults. The paper deals with the possibilities and benefits that the application of one or the other approach may lead organizations to expect. (en)
|
Title
| - Deciding on the Motivation for Further Training Accosring to Paradigms of Adult Education (en)
- Rozhodování o motivaci k dalšímu odbornému vzdělávání podle paradigmat andragogiky
- Rozhodování o motivaci k dalšímu odbornému vzdělávání podle paradigmat andragogiky (cs)
|
skos:prefLabel
| - Deciding on the Motivation for Further Training Accosring to Paradigms of Adult Education (en)
- Rozhodování o motivaci k dalšímu odbornému vzdělávání podle paradigmat andragogiky
- Rozhodování o motivaci k dalšímu odbornému vzdělávání podle paradigmat andragogiky (cs)
|
skos:notation
| - RIV/61989592:15210/13:33144633!RIV14-MSM-15210___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989592:15210/13:33144633
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Motivation, efficiency education, adult education, socio-technical approach, communicative approach, further vocational training, lifelong learning, educational goal. (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| - Praha - Univerzita Jana Amose Komenského
|
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Vzdělávání dospělých - příležitosti a úskalí v globalizovaném světě
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Educa Service ve spolupráci s UJAK Praha
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |