Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Giovan Battista Marino spojil obsah svén poezie s aristokratickým mecenátem a světem umění. Po vydání Adonise (1623), namaloval jeho protégé Nicolas Poussin několikrát téma Venuše a Adonise. Recentně byly nalezeny přímé vztahy mezi Marinovým Adonisem a čtyřdílným cyklem obrazů Francesca Albaniho s příběhy Venuše a Adonise z Louvru (1623-1626), původně pro Ferdinanda Gonzagu, vévodu z Mantovy.
- Giovan Battista Marino spojil obsah svén poezie s aristokratickým mecenátem a světem umění. Po vydání Adonise (1623), namaloval jeho protégé Nicolas Poussin několikrát téma Venuše a Adonise. Recentně byly nalezeny přímé vztahy mezi Marinovým Adonisem a čtyřdílným cyklem obrazů Francesca Albaniho s příběhy Venuše a Adonise z Louvru (1623-1626), původně pro Ferdinanda Gonzagu, vévodu z Mantovy. (cs)
- Giovan Battista Marino linked the content of his poetry with the realm of aristocratic patronage and the world of arts. After the publication of Adonis (1623), his protégé Nicolas Poussin painted the theme of Venus and Adonis several times. Recently a direct relationship has been found between Marino´s Adonis and the quadripartite cycle of paintings with the story of Venus and Adonis by Francesco Albani from the Louvre (1623-1626), originally for Ferdinando Gonzaga, the Duke of Mantua. (en)
|
Title
| - Adonisův návrat. Adónis Giovana Battisty Marina v ikonografii obrazů Nicolase Poussina a Francesca Albaniho.
- Adonisův návrat. Adónis Giovana Battisty Marina v ikonografii obrazů Nicolase Poussina a Francesca Albaniho. (cs)
- Return of Adonis. Adónis by Giovan Battista Marino in the iconography of paintings by Nicolas Poussin and Francesco Albani. (en)
|
skos:prefLabel
| - Adonisův návrat. Adónis Giovana Battisty Marina v ikonografii obrazů Nicolase Poussina a Francesca Albaniho.
- Adonisův návrat. Adónis Giovana Battisty Marina v ikonografii obrazů Nicolase Poussina a Francesca Albaniho. (cs)
- Return of Adonis. Adónis by Giovan Battista Marino in the iconography of paintings by Nicolas Poussin and Francesco Albani. (en)
|
skos:notation
| - RIV/61989592:15210/05:00006903!RIV09-MSM-15210___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989592:15210/05:00006903
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Italy; Renaissance; Baroque; Central Europe; painting; art; literature; poetry; music; architecture; Giovan Battista Marino; Adonis; Nicolas Poussin; Venus; Louvre; Ferdinando Gonzaga; Duke of Mantua (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Renesans i barok włoski w Europie Środkowej. Materiały międzynarodowej konferenci, Ołomuniec 17-18 października 2003. Italská renesance a baroko ve střední Evropě. Příspěvky z mezinárodní konference, Olomouc 17.-18. října 2003.
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Palackého v Olomouci
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |