About: Hodnocení výuky kvantitativních metod v ekonomice s podporou LCMS Moodle     Goto   Sponge   Distinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • The paper deals with an analysis of the evaluation of the full-time study teaching on quantitative methods with the support of the Learning and Communication Management System ? Moodle used at the Faculty of Economics, Technical University of Ostrava in the Czech Republic. The time of interest is the academic year 2006/7. The evaluation was carried out as a part of the solution to the European Social Fund project CZ.04.1.03/3.2.15.1/0007 entitled ?Information and Communication Technologies as a Tool for the Development of the System, Structure and Quality of Education?. The questionnaire contained 13 open and 19 closed questions and 514 students from 10 different courses on quantitative methods that were evaluated took part in the survey. The survey results document that 97% of respondents were satisfied with the Moodle support of e-courses. For the evaluation, frequency tables nad cross tabulations were used. (en)
  • Cílem předloženého příspěvku je hodnocení výuky z oblasti kvantitativních metod v ekonomice s podporou Learning and Communication Management System - Moodle na Ekonomické fakultě, VŠB-Technické univerzitě Ostrava za akademický rok 2006/7. Hodnocení probíhalo jako součást řešení projektu Evropského sociálního fondu CZ.04.1.03/3.2.15.1/0007 ?Informační a komunikační technologie jako nástroj pro rozvoj systému, struktury a kvality vzdělávání?. Dotazník obsahoval 13 otevřených a 19 uzavřených otázek a šetření pro oblast kvantitativních metod se zúčastnilo 514 studentů v rámci vybraných 10 hodnocených kurzů. Výsledky dotazníkového šetření rovněž dokumentují že 97% respondentů bylo spokojeno s podporou e-kurzů v LCMS Moodle. Při hodnocení byly použity frekvenční a kontingenční tabulky.
  • Cílem předloženého příspěvku je hodnocení výuky z oblasti kvantitativních metod v ekonomice s podporou Learning and Communication Management System - Moodle na Ekonomické fakultě, VŠB-Technické univerzitě Ostrava za akademický rok 2006/7. Hodnocení probíhalo jako součást řešení projektu Evropského sociálního fondu CZ.04.1.03/3.2.15.1/0007 ?Informační a komunikační technologie jako nástroj pro rozvoj systému, struktury a kvality vzdělávání?. Dotazník obsahoval 13 otevřených a 19 uzavřených otázek a šetření pro oblast kvantitativních metod se zúčastnilo 514 studentů v rámci vybraných 10 hodnocených kurzů. Výsledky dotazníkového šetření rovněž dokumentují že 97% respondentů bylo spokojeno s podporou e-kurzů v LCMS Moodle. Při hodnocení byly použity frekvenční a kontingenční tabulky. (cs)
Title
  • Hodnocení výuky kvantitativních metod v ekonomice s podporou LCMS Moodle
  • Evaluation of Teaching on Quantitative Methods in Economy with the Support of the LCMS Moodle (en)
  • Hodnocení výuky kvantitativních metod v ekonomice s podporou LCMS Moodle (cs)
skos:prefLabel
  • Hodnocení výuky kvantitativních metod v ekonomice s podporou LCMS Moodle
  • Evaluation of Teaching on Quantitative Methods in Economy with the Support of the LCMS Moodle (en)
  • Hodnocení výuky kvantitativních metod v ekonomice s podporou LCMS Moodle (cs)
skos:notation
  • RIV/61989100:27510/08:00018444!RIV13-MSM-27510___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • S
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 370532
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/61989100:27510/08:00018444
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Quantitative methods, Moodle, survey, teaching evaluation, frequency analysis, crosstabulations (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [618C6181EC4A]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Praha
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Prague
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Efficiency and Responsibility in Education 2008 : Prague, Czech Republic : proceedings of papers
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Hančlová, Jana
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open...ain/vavai/riv/wos
  • 000306935200007
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Česká zemědělská univerzita v Praze
https://schema.org/isbn
  • 978-80-213-1796-3
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 27510
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 67 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software