Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The paper is focused on a problem of external marketing services use, and/or a client - provider relationships. An important part of the paper is aimed to marketing services classification. The main accent is given to the marketing research findings, which was made to discover the problems of marketing services market. Following part is focused on use of external marketing services, and/or application of selected methods to retail environment conditions. (en)
- Příspěvek je zaměřen na problematiku externích marketingových služeb a na vztahy mezi zákazníky a poskytovateli těchto služeb. Přínosem je vytvoření klasifikace externích marketingových služeb. Součástí příspěvku jsou výsledky realizovaného marketingového výzkumu, jehož cílem bylo odhalit hlavní problémy, s nimiž se účastníci trhu marketingových služeb v praxi setkávají. V závěrečné části jsou uvedeny možnosti využití externích marketingových služeb v podmínkách maloobchodního prostředí.
|
Title
| - External marketing services (en)
- Externí marketingové služby
- Externí marketingové služby (cs)
|
skos:prefLabel
| - External marketing services (en)
- Externí marketingové služby
- Externí marketingové služby (cs)
|
skos:notation
| - RIV/61989100:27510/03:00007425!RIV/2004/MSM/275104/N
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989100:27510/03:00007425
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Services for marketing, external marketing services, outsourcing, questioning, focus group, observation, mystery shopping, experiment (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Sborník výsledků výzkumu katedry marketingu a obchodu 2003
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...ocetUcastnikuAkce
| |
http://linked.open...nichUcastnikuAkce
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Velčovská, Šárka
- Marhounová, Milada
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |