Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - U vyvinutého funkčního vzorku se jedná o zubový pneumotor, u kterého bylo použito „High Contact Ratio“ (HCR) ozubení. Jedná se o ozubení, jež má větší výšku zubů než je výška standardní daná normou ČSN 01 4686. Díky použití tohoto typu ozubení došlo k zvětšení zubových mezer ozubených kol, které jsou zároveň pracovním prostorem pneumotoru. Při zachování výkonu (proti původním typům) pneumotoru, došlo tedy ke zmenšení rozměrů, potažmo hmotnosti. K dalším přínosům tohoto řešení bylo zvýšení účinnosti pneumotoru a snížení hluku a vibrací při provozu.
- U vyvinutého funkčního vzorku se jedná o zubový pneumotor, u kterého bylo použito „High Contact Ratio“ (HCR) ozubení. Jedná se o ozubení, jež má větší výšku zubů než je výška standardní daná normou ČSN 01 4686. Díky použití tohoto typu ozubení došlo k zvětšení zubových mezer ozubených kol, které jsou zároveň pracovním prostorem pneumotoru. Při zachování výkonu (proti původním typům) pneumotoru, došlo tedy ke zmenšení rozměrů, potažmo hmotnosti. K dalším přínosům tohoto řešení bylo zvýšení účinnosti pneumotoru a snížení hluku a vibrací při provozu. (cs)
- The developed funtional sample is a gear air engine whit use of %22High Conntact Ratio%22 (HCR) gearing. It is a gearing which has a greater teeht height than the standard height, given by the norm ČSN 01 4686. By using this type of gearing, has enlarge the teeht gap of the gears, which are also workspaces of the air engine. While maintaining the performance (compared to the original types) air engine, there was a reduction in size, hence the weight. Another benefit of this solution was the increase of engine efficiency and reduce noise and vibration during operation. (en)
|
Title
| - Desing of a gear air engine whit use of %22High Conntact Ratio%22 (HCR) gearing. (en)
- Návrh zubového pneumotoru s použitím „High Contact Ratio“ (HCR) ozubení.
- Návrh zubového pneumotoru s použitím „High Contact Ratio“ (HCR) ozubení. (cs)
|
skos:prefLabel
| - Desing of a gear air engine whit use of %22High Conntact Ratio%22 (HCR) gearing. (en)
- Návrh zubového pneumotoru s použitím „High Contact Ratio“ (HCR) ozubení.
- Návrh zubového pneumotoru s použitím „High Contact Ratio“ (HCR) ozubení. (cs)
|
skos:notation
| - RIV/61989100:27230/12:86082821!RIV13-MSM-27230___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...onomickeParametry
| - Snížení nákladů na materiál o 20%
|
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989100:27230/12:86082821
|
http://linked.open...terniIdentifikace
| |
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open...vai/riv/kategorie
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - gearing, air engine, HCR, efficiency, drive (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open.../licencniPoplatek
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...echnickeParametry
| - Maximální výkon 4 kW, maximální kroutící moment 20 Nm, jmenovité otáčky 1900 min-1, provozní tlak vzduchu 0,3 - 0,6 MPa,
|
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Slanina, Radim
- Sniehotta, Patrik
- Piskorz, Petr
|
http://linked.open...avai/riv/vlastnik
| |
http://linked.open...itiJinymSubjektem
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |