Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Studie prezentuje vybraná zjištění rozsáhlého smíšeného výzkumu historického vědomí a aktuální podoby výuky dějepisu z roku 2011, týkající se vztahu nejnovějších teoretických poznatků oborové didaktiky dějepisu a současné praxe dějepisného vyučování na základních a středních školách. Sledována je preference a akcentace tematické, geografické a chronologické perspektivy dějin, převládající styl výuky dějepisu a metody práce s historickými prameny. Autorky v koncepci výzkumu odkazují na zahraniční empirické zkušenosti a výzkumná zjištění komparují s výsledky předchozích šetření.
- Studie prezentuje vybraná zjištění rozsáhlého smíšeného výzkumu historického vědomí a aktuální podoby výuky dějepisu z roku 2011, týkající se vztahu nejnovějších teoretických poznatků oborové didaktiky dějepisu a současné praxe dějepisného vyučování na základních a středních školách. Sledována je preference a akcentace tematické, geografické a chronologické perspektivy dějin, převládající styl výuky dějepisu a metody práce s historickými prameny. Autorky v koncepci výzkumu odkazují na zahraniční empirické zkušenosti a výzkumná zjištění komparují s výsledky předchozích šetření. (cs)
- : The study presents the selected findings of mixed research on historical consciousness and the current state of history teaching in 2011, concerning the relationship between the most current theoretical knowledge of history didactics and the current history teaching in primary and secondary schools. The focus is on the preference and emphasis of thematic, geographical, and chronological perspectives on history, the prevailing style of history teaching, and methods of teaching with historical sources. The authors in the concept of research refer to empirical experience abroad and the research results are being compared with the results of previous studies, including international studies. (en)
|
Title
| - Současná teorie a praxe dějepisného vzdělávání na školách
- Současná teorie a praxe dějepisného vzdělávání na školách (cs)
- Current Theory and Practice of History Teaching in Primary Schools (en)
|
skos:prefLabel
| - Současná teorie a praxe dějepisného vzdělávání na školách
- Současná teorie a praxe dějepisného vzdělávání na školách (cs)
- Current Theory and Practice of History Teaching in Primary Schools (en)
|
skos:notation
| - RIV/61988987:17450/12:A130164I!RIV13-MSM-17450___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61988987:17450/12:A130164I
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - history didactics; history education theory; international research in didactics; empirical research; mixed design (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Labischová, Denisa
- Gracová, Blažena
|
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |